خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم بازیکنان دیگری را نیز جذب کنیم

ساعدی: تا ۲۹ بهمن فرصت جذب بازیکن کمکی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۷

ظرف امروز و فردا باشگاه استقلال‌خوزستان نظر مثبت خود را درمورد حضور مبعلی اعلام خواهد کرد تا بتوانیم ایشان را جذب و طبق ضوابط نام وی را به مراجع ذیربط ارسال نماییم.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما سه بازیکن کمکی را می‌توانیم جذب کنیم و تا ۲۹ بهمن‌ماه وقت داریم که نام آنها را به کنفدراسیون اعلام کنیم

به‌گزارش ایلنا، هاشم ساعدی درخصوص حضور بازیکنان کمکی در استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما سه بازیکن کمکی را می‌توانیم جذب کنیم و تا ۲۹ بهمن‌ماه وقت داریم که نام آنها را به کنفدراسیون اعلام کنیم با باشگاه استقلال‌خوزستان مکاتبه کرده‌ایم برای حضور ایمان مبعلی به عنوان بازیکن کمکی، البته باید تشکر ویژه داشته باشیم از مدیرعامل محترم باشگاه صنعتی خوزستان و همچنین سرمربی فهیم این باشگاه آقای ویسی که با نظر مساعد آنها موضوع انتقال آقای مبعلی در دستور کار این باشگاه قرار گرفته است.

وی افزود: ظرف امروز و فردا باشگاه استقلال‌خوزستان نظر مثبت خود را درمورد حضور مبعلی اعلام خواهد کرد تا بتوانیم ایشان را جذب و طبق ضوابط نام وی را به مراجع ذیربط ارسال نماییم. البته در صورت نیاز قلعه‌نویی به بازیکنان دیگر به عنوان یار کمکی نیز در زمان باقی‌مانده تا اعلام اسامی تلاش می‌کنیم بازیکنان دیگری را نیز جذب کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درمورد اردوی کیش اعلام کرد: ما اردوی کیش خود را که با پیشنهاد قلعه‌نویی و تلاش‌های فتح‌الله‌زاده و سایر معاونین باشگاه که هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام داده‌اند از روز سه‌شنبه برگزار خواهیم کرد. امروز هم وی در اردوی استقلال حضور یافت و با بازیکنان از اهمیت بازی امروز مقابل سایپا و همچنین ادامه بازی‌های لیگ‌برتر تا پایان فصل صحبت کرد.

ساعدی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش کادرفنی و همت بازیکنان نتایج قابل‌قبولی را گرفته و قهرمانی را نیز در پایان فصل کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز