خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های قلعه‌نویی به مهاجمان؛

استقلال مهیای بازی با سایپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۵

تمرین آماده‌سازی استقلال برای بازی با سایپا از ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد که خسرو حیدری و احمد جمشیدیان از غایبان تمرین استقلال بودند.

تمرین آماده‌سازی استقلال برای بازی با سایپا از ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد

به‌گزارش ایلنا، تمرین آماده‌سازی استقلال برای بازی با سایپا از ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد که خسرو حیدری و احمد جمشیدیان از غایبان تمرین استقلال بودند.

همچنین امیر قلعه‌نویی حدود ۵ دقیقه، با بازیکنان استقلال صحبت کرد. او صحبت‌های جداگانه‌ای با رحمتی، برهانی و ساموئل داشت. حدود ۲۰ هوادار استقلال تمرین این تیم را از نزدیک تماشا کردند.

سیدمهدی رحمتی ۳۰ دقیقه جلوتر از همه در تمرین شرکت کرد. او برای کسب آمادگی بیشتر زیرنظر حمید بابازاده تمرینات اختصاصی را پشت‌سر گذاشت. هاشم بیگ‌زاده اختصاصی تمرین کرد. او بعد از ۴۰ دقیقه دویدن دور زمین زودتر از همه کمپ را ترک کرد.

امیر قلعه‌نویی در صحبتی با مهاجمان استقلال از آنها خواست قدر فرصت‌ها را در زمین بیشتر بدانند. شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی از تماشاگران ویژه تمرین بودند. استقلالی‌ها بعد از دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌های‌شان به انجام بازی آقا وسط مشغول شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز