خبرگزاری کار ایران

در نشست با مدیر توسعه اوسر فرانسه؛

تاج: باید کارخانه بازیکن سازی درست کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۳۹

ما دوست داریم ارتباط ما با شما فراتر از یک مسابقه باشد. همچنین لیگ و باشگاه های دو کشور باید با یکدیگر در ارتباط و تعامل باشند تا کارخانه بازیکن سازی درست کنیم.

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و فابریس هرولت مدیر توسعه بین الملل باشگاه اوسر فرانسه امروز در سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در این نشست گفت: تجارت بازیکن بخشی از حقوق فوتبال است. لیگ ما در مسیری است که باید خودکفا بوده و دستش در جیب خودش باشد و در این مسیر کارهای مثبتی انجام شده است.

تاج ادامه داد: ما دوست داریم ارتباط ما با شما فراتر از یک مسابقه باشد. همچنین لیگ و باشگاه‌های دو کشور باید با یکدیگر در ارتباط و تعامل باشند تا کارخانه بازیکن‌سازی درست کنیم.

هرولت نیز در این نشست گفت: ماموریت من به عنوان مدیر توسعه بین الملل باشگاه اوسر فرانسه، توسعه باشگاه خود در دنیا است. به عنوان مثال ما یک بازیکن جوان تیم خود را شش میلیون یورو به یکی از تیم‌های لیگ فرانسه فروختیم. به نظر من بهترین راه برای ارتباط ما با شما این است که ما تکنولوژی آکادمی خود را به باشگاه‌های شما انتقال بدهیم.

وی افزود: برای اولین قدم بهتر است از افراد متخصص و فنی شما آغاز کنیم. یعنی اول از مربیان برای انتقال تکنولوژی استفاده کنیم.

در پایان نشست مقرر شد توافق نامه‌ای در این خصوص تنظیم شود و ادامه مذاکرات از طریق کسرایی، رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز