خبرگزاری کار ایران

باشگاه‌ها باید در خدمت تیم ملی باشند؛

مناجاتی: کی‌روش ۱۱ میلیارد گرفته و شق القمر نکرده!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۴

کی‌روش اگر امکانات تیم ملی در گذشته را می‌دید اصلا شک می‌کرد در ایران می‌توان کار کرد یا نه؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باشگاه‌ها باید در خدمت تیم ملی باشند تا تیم ملی آماده‌ای را به جام جهانی بفرستیم.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص کمبود امکانات برای برپایی ارودی تیم ملی در راستای آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی بیان داشت: کی‌روش اگر امکانات تیم ملی در گذشته را می‌دید اصلا شک می‌کرد در ایران می‌توان کار کرد یا نه؟ در زمانی که خود من سرمربی تیم ملی بودم ۵۰ هزار تومان حقوقم بود و مرحوم دهداری ۱۰هزار تومان حقوق می‌گرفت. در جاهایی مانند دشت‌مغان اردو بر پا می‌کردیم که حتی آب برای خوردن نبود و حریف تدارکاتی خارجی هم نداشتیم.

وی ادامه داد: باید توجه کرد ما دفعه اولی نیست که به جام‌جهانی می‌رویم. در گذشته با مربیان ایرانی هم به جام جهانی رفته‌ایم. کی‌روش ۱۱ میلیارد تومان پول گرفته و شق القمر نکرده است. اردوهای تدارکاتی مانند آفریقای‌جنوبی هم به درخواست او لغو شده؛ چرا به اردو آفریقای جنوبی نرفت؟ در آنجا می‌توانست بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کند. به نظرم او به دنبال کارنامه خودش است.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی را داریم و قهرمان آسیا محسوب شدیم. نباید فوتبال ایران را دست‌کم گرفت. ایرانیان می‌توانند در جام جهانی درخشان ظاهر شوند و نمی‌توان به خاطر تیم ملی لیگ را تعطیل کرد. باید مسابقات باشگاهی برگزار شود تا بازیکنان شرایط ایده‌آل را پیدا کنند، با این حال من هم قبول دارم باشگاه‌ها باید در اختیار تیم ملی باشند اما براساس قوانین فیفا باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز