خبرگزاری کار ایران

قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست؛

قلیچ: علی پروین می‌داند از چه راهی پول بیاورد / رویانیان دروغ زیاد می‌گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۴

رویانیان با شما یک حرفی می‌زد و ۵ دقیقه بعد همه چیز برعکس می‌شد. این مسائل برای یک مدیر نمی‌تواند امتیاز خوبی باشد.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس حکایت از روزهای خوش برای این تیم می‌دهد.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس حکایت از روزهای خوش برای پرسپولیس می دهد، چون علی آقا آدم‌هایی اطراف خودش دارد که مشکلات تیم را حل می‌کنند. پرسپولیس الان بحران بی پولی دارد و اگر پول تزریق شود، تیم جان می‌گیرد و علی‌آقا هم این کار را بلد است و می‌داند از چه راهی به این تیم پول تزریق کند.

وی در مورد عملکرد رویانیان در پرسپولیس گفت: من شناخت زیادی از او نداشتم، اما می‌دانم رویانیان دروغ زیاد می‌گفت و کاربرد آن‌چنانی برای پرسپولیس نداشت چون الان با شما یک حرفی می‌زد و ۵ دقیقه بعد همه چیز برعکس می‌شد. این مسائل برای یک مدیر نمی‌تواند امتیاز خوبی باشد.

قلیچ در پایان گفت: الان پرسپولیس با صدر جدول ۵ امتیاز اختلاف دارد و رسیدن به صدر جدول زیاد سخت نیست. در فوتبال همه چیز امکان دارد و ممکن است شرایط عوض شود. فکر می‌کنم اگر از لحاظ روحی بچه‌ها را بالا بیاورند، قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و می شود به صد رجدول رسید. با این نظرات و پتانسیلی که پرسپولیس دارد، رسیدن به صدر جدول سخت نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز