خبرگزاری کار ایران

نباید این تیم را دست‌کم بگیریم؛

فروزان: ذوب‌آهن مثل گرگ تیر خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۰۰

در این فصل از عملکرد تیم راضی هستم چون با این بازیکنان جوانی که داریم نباید انتظار زیادی داشته باشیم و خدا را شکر کنیم این جای جدول هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ذوب‌آهن در حال حاضر مثل گرگ تیر خورده است.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با ذوب‌آهن شرایط خیلی خوبی داریم و باید یک بازی خوب در اصفهان انجام دهیم. ذوب‌آهن الان مثل گرگ تیر خورده است و برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌آید. ما هم باید ۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا جایگاه‌ خود را در جدول حفظ کنیم. همه بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و ان‌شاالله این بازی را با برد پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: ذوب‌آهن در شهر خودش فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، هر چند این تیم خارج از خانه هم خوب بازی می‌کند. ذوب‌آهن بازیکنان بسیار خوبی مثل قاسم حدادی‌فر دارند دارد و نباید این تیم را دست‌کم بگیریم. ذوب آهن امسال بد شانس بوده و با این فوتبالی که بازی می‌کند نباید این جای جدول باشد. در مجموع بازی بسیار سختی مقابل آنها در اصفهان داریم.

فروزان در پایان گفت: در حال حاضر در جدول نهم هستیم و فکر می‌کنم بهترین رتبه‌ای که بتوانیم کسب کنیم هفتم جدول است. هدف باشگاه این بود که در اولین حضورمان در لیگ برتر یک رقمی باشیم و تمام برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد است. در این فصل از عملکرد تیم راضی هستم چون با این بازیکنان جوانی که داریم نباید انتظار زیادی داشته باشیم و خدا را شکر کنیم این جای جدول هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز