خبرگزاری کار ایران

با ارائه گزارش مالی برگزار شد؛

نشست ویژه علی پروین و رویانیان در باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۲

رویانیان در این جلسه گزارشی از عملکرد مالی خود شامل درآمدها، هزینه ها، بدهی های پرداخت شده و بدهی های برجای مانده را به پروین ارائه کرد.

علی پروین در نشستی ویژه با محمد رویانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین در این جلسه از زحمات و تلاش‌های محمد رویانیان تقدیر و تشکر کرده و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم پرسپولیس با رویانیان به گفت‌وگو پرداخت.

محمد رویانیان نیز ضمن تبریک مدیرعاملی علی پروین برای وی در این سمت جدید آرزوی موفقیت کرده و آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام داشت. رویانیان در این جلسه گزارشی از عملکرد مالی خود شامل درآمدها، هزینه ها، بدهی های پرداخت شده و بدهی های برجای مانده را به پروین ارائه کرد.

علی پروین درباره این نشست گفت: طبیعی است که این نشست ها برگزار شود و ما نیز در این جلسه درباره مسائل مختلف با یکدیگر گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم. آقای رویانیان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس متحمل شده اند و بنده از ایشان تشکر کرده و تاکید کردم که ایشان باید در کنار ما باشد. آقای رویانیان نیز آمادگی خود را اعلام داشتند و تاکید کردند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. همکاری دوجانبه برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس امری ضروری است و آقای رویانیان در کنار ما خواهند بود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز