خبرگزاری کار ایران

جلالی دچار بدشانسی شد

طالبی: کارنامه اولیویرا روشن است / شانس به تراکتورسازی رو خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۱۵

با وجود اینکه با تونی اولیویرا کار نکرده‌ام اما او کارنامه مشخصی را در فصل گذشته دارد و به همین خاطر مردم خواهان بازگشتش به تیم تراکتورسازی هستند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: من با تونی اولیویرا کار نکرده ام اما او کارنامه روشنی دارد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به جدایی مجید جلالی از تیم تراکتورسازی و حضور تونی اولیویرا در رأس کادر فنی تیم تراکتور سازی بیان داشت: با وجود اینکه با تونی اولیویرا کار نکرده‌ام اما او کارنامه مشخصی را در فصل گذشته دارد و به همین خاطر مردم خواهان بازگشتش به تیم تراکتورسازی هستند، حالا باید ببینیم تصمیم مدیریت در این زمینه چه خواهد بود.

وی ادامه داد: ما از همان آغاز لیگ با تفکر کسب عنوان قهرمانی پا به میدان مسابقات لیگ برتر گذاشتیم و این رویه را باید تا آخر حفظ کنیم. شما مطمئن باشید حریفان صدر جدولی ما در بازی های آینده امتیاز از دست خواهند داد، همانطور که در ۲ بازی اخیر امتیازاتی را از دست دادند و اگر ما می‌توانستیم در ۲ بازی گذشته پیروز شویم اختلاف ما با صدر جدول یک امتیاز می شد.

طالبی متذکر شد: در هفته‌های آینده نیز تیم‌های صدر جدولی مسابقات حساسی را برابر هم خواهند داشت مانند بازی استقلال – فولاد یا حتی استقلال تراکتورسازی و سپاهان پرسپولیس. ما اگر در بازی‌های پیش‌رو موفق ظاهر شویم بدون شک شانس به ما رو خواهد کرد تا به صدر جدول برسیم.

این بازیکن تیم تراکتورسازی همچنین خاطرنشان کرد: البته من نمی‌خواهم تلاش سایر تیم‌ها را نادیده بگیرم و احساسی صحبت کنم، اما نباید نا امید بود، ضمن اینکه ما در جام حذفی ما در نیمه نهایی قرار داریم و این اولین است که برای تیم تراکتورسازی این اتفاق می‌افتد.

طالبی با اشاره به دوران سرمربیگری مجید جلالی در تیم تراکتورسازی گفت: مجید جلالی مربی کارنامه‌داری است و زحمات زیادی هم برای موفقیت تیم تراکتورسازی کشیده، اما شرایط فوتبال و قانونی که در فوتبال ما وجود دارد که در هیچ جای دنیا نیست، یعنی جابجایی سریع مربیان که شامل حال جلالی هم شد، اما ما با همین مجید جلالی صدر جدول بودیم و می‌توان گفت در چند مسابقه دچار بدشانسی شدیم و در دقیقه ۹۰ و ۹۳ پیروزی را با شکست و یا تساوی عوض کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز