خبرگزاری کار ایران

کادر پزشکی پرسپولیس گزارش داد؛

دنده‌ها، قلب و ریه‌های پولادی سالم بودند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۵

پولادی از درد و تنگی نفس گلایه داشت که به این ترتیب وی به بیمارستان اعزام شد. البته در آنجا عکسبرداری و معاینات شکستگی و مشکل قلبی را رد کرد.

بنابر اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، مشکل پیش آمده برای مهرداد پولادی چندان جدی نبوده و بررسی‌های بیمارستانی حکایت از سلامت این بازیکن داشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حقیقت گفت: او پس از ورود به زمین در همان نیمه اول با آن ضربه آرنج روبرو شد. پولادی پس از آن ضربه ابراز ناراحتی خاصی نکرد. حتی وقتی برای استراحت بین دو نیمه رفتیم، چیزی نگفت و برای گرم کردن به چمن مصنوعی کنار رختکن رفت. آمادگی و انگیزه خیلی زیادی داشت، اما هنگام شروع نیمه دوم، کم کم عوارض آن ضربه او را دچار مشکل کرد. تنفس او نامنظم و همراه با صدا بود. با توجه به اینکه فعالیت بدنی بالا بود و تنفس نامطلوب خطرناک بود، دیگر ریسک نکردیم و او را به رختکن فرستادیم. در واقع خودش هم دیگر نمی‌توانست ادامه بدهد اما شرایط او در رختکن همانگونه بود و پولادی از درد و تنگی نفس گلایه داشت که به این ترتیب وی به بیمارستان اعزام شد. البته در آنجا عکسبرداری و معاینات شکستگی و مشکل قلبی را رد کرد.

و اما در رختکن و برای اعزام به بیمارستان میثم علیپور، فیزیوتراپ سرخپوشان، پولادی را همراهی کرد که وی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اینگونه توضیح داد؛ حدود دو ماه است پولادی را دقیقا زیر نظر داریم. در یک ماه اخیر از هر جهت تحت نظر و بررسی بود. در آمادگی بسیار بالا به سر می‌برد. همه جوانب امر سنجیده شده بود ولی دیگر فکر چنین ضربه‌ای را نمی‌کردیم. ضربه به بخشی از بالای قفسه سینه و در ناحیه کول خورد. این نقطه جایی است که مثلا در مبارزات و دفاع شخصی وقتی می‌خواهند خیلی سریع یک نفر را از کار بیندازند و از نظر تنفس دچار مشکل شود به آنجا ضربه بزنند. حتی ضربات شدیدتر می‌تواند باعثبیهوشی شود. من در طول ۱۲ سال فعالیت فقط یکبار دیگر با چنین مساله روبرو شدم که مربوط به رامیز محمداف بود. در فوتبال پدیده نادری است ولی از شانس پولادی پیش آمد که خودش هم تاکید داشت، اتفاقی بود و بازیکن حریف، عمد نداشت.

او پس از ضربه علائم چندانی نداشت. اما هر چه جلوتر رفت مشکلات جدی شد تا جایی که می‌گفت دستش حس ندارد و تنفس عمیق نداشت، ضمن آنکه صدای تنفس او عادی نبود. فعالیت بدنی بالا با تنفس ضعیف می‌تواند مشکلات قلبی ایجاد کند که به هر صورت با نظر کادر پزشکی، پولادی از بازی خارج شد. در رختکن من یکسره کنارش بودم و وقتی دیدم عوارض کم نمی‌شود برای اعزام به بیمارستان اقدام شد.

وی ادامه داد: پولادی را به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز بردیم. آنجا ابتدا عکسبرداری شد که خوشبختانه شکستگی نبود. بعد هم نوار قلب گرفتیم که باز خوشبختانه مشکلی نبود و سرآخر از نظر ریوی هم بررسی شد که پزشکان سلامت وی را تائید کردند و تمام آن مشکلات ناشی از فشار وارده بر کانال عصبی بود.

کادر پزشکی پرسپولیس در نهایت اعلام کرد؛ با توجه به اینکه پولادی خودش هم عنوان کرده است مشکلی با درد ندارد، در صورتی که عوارض کاملا برطرف شده باشد. تمرینات را از امروز یا فردا آغاز خواهد کرد.

گفتنی است؛ مهرداد پولادی قبل از مصاف با فولاد، آخرین بار در اسفند سال ۹۱ برابر مس کرمان برای پرسپولیس به میدان رفت. او در بازی با فولاد پس از ۳۲۶ روز به میادین بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز