خبرگزاری کار ایران

نمی‌‌دانستم مظفر‌ی‌زاده رفیق فردوسی‌پور است؛

عابدینی: مافیای فوتبال یقه کسانی که اطلاعات دارند را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۴

چرا تا این داور خداحافظی کرد او را به برنامه‌اش آورد؟ چرا بقیه داورانی که خداحافظی کرده‌اند را نیاوردید؟ نمی‌دانستم این داور با شما رفیق است آقای فردوسی‌پور؛ اگر می‌دانستم طور دیگری حرف می‌زدم.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: یک زونکن از مشکلات داماش در دوسال گذشته را به مسئولان مربوطه داده‌ام.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: واقعیت این است که در مورد داماش هر آنچه را که باید می‌گفتیم گفته‌ایم. بنده یک زونکن از مشکلات داماش در دو سال گذشته را به مسئولان مربوطه داده‌ام. شاید بضاعت مسئولان در همین حد است، اما یک نکته ضروری را باید بگویم که در این ۳ سال ۴ استاندارد در استان گیلان عوض شده‌اند یعنی ۳ نفر رفته‌اند و چهارمی منصوب شده، شورای شهر هم کاملا عوض شده و شهردار جدید آمده، یعنی این شهر ثبات سیاسی و اجتماعی نداشته که درد ما را درمان کند.

وی افزود: اگر کسی آمده و به ما کمک کرده از نیروهای نظارتی و نیروی انتظامی بوده و یا استاندار گیلان بوده که کار زیادی هم نتوانسته انجام دهد و من هم توقعی نداشتم. فقط از نمایندگان مجلس و شخص کوچکی‌نژاد بوده که خودش را به آب و آتش زده تا به ما کمک کند. ما از دولت حسن روحانی هیچ توقعی نداریم و هیچ کاری هم تا این لحظه برای ما نکرده‌اند و جلساتی هم که گذاشته‌اند معنی و مفهوم آن چیز دیگری بود، یعنی بنده در استان کاملا ناامید هستم و خارج از استان داریم یک کارهایی انجام می‌دهیم.

مدیر عامل داماش تصریح کرد: سازمان لیگ تا این لحظه به ما قطره‌چکانی کمک کرده و حتی به سازمان لیگ بدهکار هم شده‌ایم اما به ما کمک کرده‌اند. الان ما اسپانسر داریم اما باید هفت خان را بگذراند تا به ما پول بدهد. ببینید با چه مشقتی تیمداری می‌کنیم. ما آیتم‌های موفقیت را هم نداشتیم یعنی در نیم فصل همه تیم‌ها بازیکن گرفتند، ما بازیکن نگرفتیم و اردوی نیم فصل هم نرفتیم و به این ترتیب بدنسازی نیم فصل را از دست دادیم و تیم افت عجیبی داشت، حالا تحریکات طوری است که تاثیرش را در برنامه ۹۰ هم می‌بینیم.

وی ادامه داد: مافیای فوتبال دنبال این است که یقه کسانی را که می‌توانند حرف بزنند و از فساد در این فوتبال پرده بردارند بگیرد. من ۵ سال است در رشت هستم و مردم واقعا به من لطف داشته‌اند. در پرسپولیس هم که بودم مردم بی نهایت نسبت به من لطف داشتند و من را مورد عنایت خود قرار دادند، حالا و برای یک‌بار با ۱۰۰ نفر آن‌هم به صورت برنامه‌ریزی شده علیه من شعار می‌دهند و در برنامه ۹۰ پخش می‌شود، شما ببینید در یک‌سال گذشته در برنامه ۹۰ علیه چه کسی شعار داده‌اند، فقط یکی یا دو بار علیه خود فردوسی‌پور بود و چون می‌خواست جواب آنها را بدهد آن شعارها را پخش کرد، اما فرصت پاسخ در برنامه ۹۰ به من داده نشد. به هرحال آنهایی که علیه من شعار داده‌اند یک‌سری جوان بوده‌اند که به دلیل شرایط داماش به همه مراجعه کرده بودند و جواب نگرفته بودند و در نهایت علیه من شعار دادند.

وی ادامه داد: یک داور که خداحافظی کرده را به برنامه ۹۰ می‌آورند و عادل فردوسی‌پور برایش مرثیه‌خوانی می‌کند، من گفتم که این داور امر بر است و به سیستم فدراسیون فوتبال گفتم که یکسری ها قابل کنترل نیستند. حالا کشف شده آنهایی که من گفتم حقوق‌بگیر کجا بوده‌اند. پای یک‌سری داور هم وسط است. چرا یک‌سری از ناظران از بعضی جاها حقوق می‌گرفتند؟ مهدی تاج این موضوع را فهمید و آن عده را محروم کرد. شما از علیپور بپرسید و او به شما خواهد گفت آن ۶ نفری که من گفته‌ام را فعلا محروم کرده‌اند. من نگفتم داور پول می‌گیرد بلکه گفتم رفاقت دارند و این داور امر بر است.

عابدینی همچنین متذکر شد: همین داور را برای دربی تهران می‌گذارند و دو بازیکنی را که صد درصد باید اخراج می‌کرد اخراج نمی‌کند، اما در دربی گیلان پشت داور به بازیکن من است و اخراج می‌کند. این دربی هم مثل دربی تهران حساسیت‌های خاص خودش را در استان گیلان داشت، اما دلایل این داور برای خداحافظی چه بود؟ اشک چشم دخترش، بورسیه دانشگاه کانادا، مشکلات کمیته داوران و البته حرف‌های عابدینی بود.

وی خاطرنشان کرد: سئوال من از فردوسی‌پور این است چرا تا این داور خداحافظی کرد او را به برنامه‌اش آورد؟ چرا بقیه داورانی که خداحافظی کرده‌اند را نیاوردید؟ نمی‌دانستم این داور با شما رفیق است آقای فردوسی‌پور؛ اگر می‌دانستم طور دیگری حرف می‌زدم.

مدیرعامل داماش گیلان همچنین اضافه کرد: یک کارشناس را به برنامه‌ات می‌آوری که از پیش تعیین شده و از فدراسیون و کمیته داوران دفاع می‌کند. بنده گفته ام تمام اشتباهات و مشکلات داوری را در بیاورند تا مورد تحقیق و بررسی قرار بدهیم. تشکیلات داوری ما به حمایت از یک داور می‌پردازد و به هر شکلی اشتباه کند از او دفاع می‌کنند، چرا این اتفاق می‌افتد؟ مرادی می‌گوید داور برای ما پنالتی نگرفته و من هم احساس می‌کنم داور اشتباه کرده و حرفی نمی‌زند اما مشکلات داوری در یک هفته را بررسی می‌کنم و می‌گویم ۵ الی ۶ اشتباه تاثیرگذار وجود دارد.

وی در پایان گفت: وقتی نمی‌شود فرجام‌خواهی کرد چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ الان من در تعامل با علیپور و تاج هستم و این مشکلات را بررسی می‌کنیم و پاسخگوی همه مطالبی که آقایان این طرف و آن طرف می‌گویند هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز