خبرگزاری کار ایران

حق هیچ اشتباهی نداریم؛

صالح: خود را تا سوت آخر لیگ قهرمان نمی‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۲

هر وقت که با مس بازی داشتیم به جام حذفی فکر می کنیم، این شیوه کار ما است چراکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان که با ذوب‌آهن بازی داریم فقط به لیگ فکر می‌کنیم و هر وقت که با مس بازی داشتیم به جام حذفی فکر می کنیم، این شیوه کار ما است چراکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

به گزارش ایلنا، مجید صالح با بیان این مطلب اظهار کرد: استقلال در همه بازی‌ها جدا از کسب امتیاز به دنبال زدن گل‌های بیشتر هم است. گفت‌وگوی صالح را با سایت باشگاه بخوانید:

شرایط استقلال برای بازی با ذوب آهن چطور است؟
خوشبختانه شرایط تیم خوب است. بعد از بردی که مقابل ذوب آهن کسب کردیم شرایط تیم از نظر روحی روانی خیلی خوب شده و مشکلی برای این بازی نداریم. خصوصا اینکه تعداد مصدومان ما هم پایین آمده تا در بهترین شرایط به مصاف حریفان‌مان برویم.

*باید دو تیم شناخت خوبی هم نسبت به هم داشته باشند؟
به هر حال ما تازه با هم بازی کردیم و به همین دلیل شناخت خوبی نسبت به هم داریم. شرایط این بازی به نسبت جام حذفی برای ذوب آهن حساس تر و مهم تر باید باشد. آنها شرایط خوبی در لیگ ندارند و به همین دلیل هر چه در توان دارند را برای این بازی می‌گذارند از یک طرف ما هم در این ۶ بازی باقی مانده جایی برای هیچ اشتباه ندارم تا با هوشیاری و انگیزه بالا پا به میدان بگذاریم.

*خیلی ها استقلال را شانس اول قهرمانی در لیگ می دانند. شما چه نظری در این خصوص دارید؟
رقابت خیلی بالا است و ما نباید در باد این بخوابیم که شانس زیادی برای قهرمانی داریم. هر وقت احساس کنیم شانس اول قهرمانی هستیم قهرمانی را از دست داده ایم. باید حرفه‌ای یش برویم و تا سوت آخر لیگ خودمان را قهرمان ندانیم. اگر الان در این جایگاه قرار داریم خودمان آن را ایجاد کردیم و باید تلا شمان را دو برابر کنیم تا به امتیازات بیشتری هم برسیم.

*استقلال خوب امتیاز می گیرد اما کم گل می زند. دلیلش چیست؟
شرایط در نیم فصل دوم همینطور است. همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز هستند و همین اتفاق باعثمی‌شود تا تیم ها محتاطانه به مصاف هم بروند و در نتیجه آمار گل‌های زده پایین بیاید وگرنه استقلال در همه بازی‌ها جدا از کسب امتیاز به دنبال زدن گل‌های بیشتر هم است.

*استقلال در جام حذفی به مرحله نیمه نهایی صعود کرده. چقدر شانس قهرمانی در این جام را دارید؟
نگاه مجموعه استقلال به هر دو جام است و تلاش مان این است تا در دو جام بتوانیم به موفقیت برسیم اما هر لحظه که فکر کنیم قهرمان شدیم جام را از دست داده ایم. هر لحظه که احساس کنیم برنده ایم، موقع شکست مان است به خاطر همین خیلی قوی تر و با انگیزه تر باید پیش برویم. الان که با ذوب‌آهن بازی داریم فقط به لیگ فکر می‌کنیم و هر وقت که با مس بازی داشتیم به جام حذفی فکر می کنیم، این شیوه کار ما است چراکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

*امتیاز استقلال در این فصل سخت گل خوردنش است تا آمار گل خورده تیم پایین باشد در این باره صحبت می کنید؟
ما ساختار دفاعی خوبی داریم از حمله تا دفاع همه در کار های دفاعی کمک می کنند تا همین مسئله به پائین آمدن گل خورده ما کمک کند.

*این در حالی است که استقلال در نیم فصل اول راحت گل می خورد. چه تدابیری در این رابطه داشتید؟
خب کادر فنی یک تغییراتی در ساختار دفاعی تیم ایجاد کردند که دقیقا این تغییر از بعد از بازی با اف سی سئول ایجاد شد و خوشبختانه به خوبی هم جواب داد.

*بر خلاف این که چند بازیکن از تیم جدا شدند استقلال هنوز خوب نتیجه می گیرد. دلیلش را چه می دانید؟
این مسئله بیشتر به مدیریت کادرفنی و تلاش بچه‌های تیم بر می‌گردد. ما از بچه‌های تیم ممنون هستیم که با همه وجود برای استقلال بازی می‌کنند. بازیکن داشتیم که ۷،۸ هفته نیمکت نشین بوده اما هر وقت از او استفاده کردیم هر چه در توان داشته برای استقلال گذاشته. بازیکنان ما با این شرایط در خدمت تیم هستند و برای این پیراهن هیچ وقت کم نمی گذارند.

*صحبت خاصی دارید؟
فقط از هواداران مان می خواهم همه چیز را تمام شده ندانند و فکر نکنند کار ما تمام شده. لحظه رسیدن به اوج سخت است اما نگه داشتن آن سخت تر است. همه باید تلاش کنیم تا استقلال را در اوج نگه داریم و باید بدانیم تا لحظه آخر هیچ چیز تمام شده نیست به همین دلیل از هواداران می خواهم به استادیوم بیایند، استقلال را حمایت کنند تا در لحظه آخر با آن ها بتوانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز