خبرگزاری کار ایران

محمدنبی خبرداد:

اردوی تیم ملی فوتبال از ۲۲ فروردین‌ در آفریقای جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۲

ظهر امروز سوم بهمن ماه نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با علی کفاشیان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تیم ملی را به طور کامل ارائه کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با کفاشیان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی محمد نبی گفت: ظهر امروز سوم بهمن ماه نشست سرمربی تیم ملی فوتبال با علی کفاشیان برگزار شد که کارلوس کی روش برنامه های تیم ملی را به طور کامل ارائه کرد.

وی افزود: کی روش در این نشست از بازدید خود از افریقای جنوبی و اولین کمپ تیم ملی در این کشور گزارشی را ارائه کرد. بر همین اساس قرار شد تا اولین اردوی تیم ملی از ۲۲ فروردین‌ماه که حدود ۲۰ روز ادامه خواهد داشت، برگزار شود. در این کمپ دو بازی تدارکاتی نیز برای ملی پوشان پیش بینی شده است.

سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان در ادامه بیان کرد: تیم ملی ۱۷ اردیبهشت به تهران باز خواهد گشت و پس از ۴ روز استراحت از ۲۲ اردیبهشت ماه به اروپا سفر می کند و در اتریش علاوه بر انجام تمرینات پی در پی دو بازی دوستانه برگزار می کند و ۲۷ می(۶ خرداد) به تهران بر می گردد.

وی گفت: ۳۱ می(۱۰ خرداد) تیم ملی یک بازی دوستانه در تهران برگزار خواهد کرد و ۲ جوئن(۱۲خردادماه) به سائوپائولو عزیمت می کند و تا پایان بازیهای ایران در رقابتهای جام جهانی در برزیل خواهد بود.

دبیر کل فدراسیون درپایان گفت: مسابقات دوستانه ای که برای تیم ملی مشخص شده، پس از قطعی شدن از سوی کی روش، نام آنها از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد. ضمن اینکه تیم ملی در ۱۴ اسفند ماه با تیم گینه نو در تهران بازی خواهد داشت.
در این نشست علی کفاشیان - مهدی محمد نبی - کارلوس کی روش و امید جمالی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز