خبرگزاری کار ایران

چند خبر از اردوی سرخ‌پوشان؛

کاروان پرسپولیس راهی تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۸۰

در تمرین امروز سرخپوشان مهرداد کفشگری غایب بود و مهرداد پولادی با نظر کادر پزشکی استراحت کرد. سایر نفرات تیم از جمله محسن مسلمان نیز تمرین خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین خود راهی تبریز شد.

به گزارش ایلنا، سرخ‌پوشان امروز پس از انجام تمرین و صرف نهار درفشی فر راهی فرودگاه شدند و از آنجا به سمت تبریز پرواز کردند. امشب همچنین جلسه هماهنگی بین سرپرستان دو تیم با مسئولان برگزاری مسابقه در تبریز برگزار می شود. سرخپوشان فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مهمان تیم گسترش فولاد تبریز هستند و فردا شب تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

تمرین سبک و تاکتیکی پیش از سفر به تبریز

تمرین امروز سرخپوشان به روال تمرینات پیش از بازی و با توجه به نزدیکی مسابقات، با فشار زیادی همراه نبود اما در جریان آن بعضی برنامه‌های تاکتیکی مرور شد. در تمرین امروز سرخپوشان مهرداد کفشگری غایب بود و مهرداد پولادی با نظر کادر پزشکی استراحت کرد. سایر نفرات تیم از جمله محسن مسلمان نیز تمرین خوب و پرنشاطی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان که در حال صرف ناهار هستند تا لحظاتی دیگر به سمت فرودگاه حرکت خواهند کرد.

پولادی چند روز استراحت می‌کند

بنابر اعلام کادر پزشکی؛ مهرداد پولادی که از چندی پیش به جریان تمرینات پرسپولیس بازگشته بود و در بازی با فولاد هم در فهرست هجده نفره قرار گرفته بود، با نظر پزشک متخصص چند روزی استراحت خواهد کرد. پولادی که روز یکشنبه در تمرین تیمی شرکت نداشت، صبح امروز به دلیل درد در ناحیه کمر به پزشک متخصص مراجعه کرد که بنابر اعلام کادر پزشکی ضرورتی برای تصویربرداری تشخیص داده نشد و چند روز استراحت و فیزیوتراپی برای این بازیکن تجویز شد. پولادی امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد اما به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی پرداخت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه‌شنبه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، میهمان تیم گسترش فولاد در تبریز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز