خبرگزاری کار ایران

مساوی مقابل سیاه‌جامگان بدی نبود؛

میثاقیان: عملکرد داور کاملا اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۱۱

امیدوارم سال آینده شاهد جان گرفتن دوباره فوتبال خراسان با حضور نمایندگان استان در لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: با کمی دقت بیشتر مقابل تیم سیاه‌جامگان، با کسب ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج می‌شدیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش برابر سیاه جامگان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول، اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم با تمام قدرت برای کسب پیروزی مسابقه دادند اما در نهایت، این بازی با تقسیم امتیازات پایان یافت. نمی‌توانم بگویم از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم، اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم با کسب ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم ولی در هر صورت کسب یک امتیاز از بازی در مقابل تیم سیاه‌جامگان نتیجه چندان بدی نیست.

سرمربی پدیده با انتقاد از عملکرد داور مسابقه در این بازی، گفت: تاکنون درباره داوری هیچ‌یک از بازی‌های تیم در لیگ دسته اول صحبت نکردم ولی عملکرد داوری در این مسابقه به ویژه در اعلام مردود بودن گلی که به ثمر رساندیم کاملا اشتباه بود و این تصمیم داور به ضرر ما تمام شد.

میثاقیان درخصوص عملکرد مهاجمان تیمش در این بازی بیان کرد: مهاجمان و به ویژه یونس شاکری که در چند بازی گذشته هم خوب ظاهر شده، تلاش بسیار زیادی را برای گلزنی انجام دادند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم سال آینده شاهد جان گرفتن دوباره فوتبال خراسان با حضور نمایندگان استان در لیگ برتر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز