خبرگزاری کار ایران

این شیوه بازی‌کردن از استقلال بعید بود؛

حقیقی: تنها کار مثبت استقلال زیر توپ زدن بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۱۳

ارائه یک بازی دفاعی آن‌هم برای کسب یک امتیاز از سوی تیم استقلال باعثشد هواداران هم به این شیوه بازی این تیم اعتراض کنند و حق هم با آنها است.

هافبک تیم پرسپولیس گفت: تیم استقلال هیچ حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت و از لحاظ فنی فقط زیر توپ زدند.

رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهر آورد ۷۸ پایتخت با انتقاد از نحوه بازی تیم استقلال تاکید کرد: با عذرخواهی از کادر فنی تیم استقلال باید بگویم این تیم هیچ حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت و تنها کار مفیدی که انجام دادند این بود که زیر توپ می‌زدند و با این شیوه درصدد بودند حملات ما را خنثی کنند اما این شیوه بازی‌کردن از تیم استقلال خیلی بعید بود.

وی ادامه داد: ارائه یک بازی دفاعی آن‌ هم برای کسب یک امتیاز از سوی تیم استقلال باعثشد هواداران هم به این شیوه بازی این تیم اعتراض کنند و حق هم با آنها است حداقل اگر قرار بود بازی مساوی تمام شود با نتیجه ۳ ۳ یا ۴ ۴ بود تا حداقل هواداران هم شاهد رد وبدل شدن چند گل می‌شدند. اما الان آنها با وجود اینکه از ساعت‌ها قبل از آغاز بازی در استادیوم بودند بدون دیدن و رد و بدل شدن گلی به خانه‌های خود برگشتند و خستگی به تن‌ آنها ماند.

هافبک تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه در بازی‌های آینده با کسب نتایج لازم خود را به صدر جدول خواهیم رساند، تاکید کرد: اگر می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی با استقلال را کسب کنیم فقط یک گام دیگر با صدر فاصله داشتیم اما بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و ما می‌توانیم با کسب نتایج لازم خود را به صدر جدول برسانیم و مطمئن باشید استقلال هم در بازی‌های آینده امتیازات زیادی از دست می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز