خبرگزاری کار ایران

برای حل مشکلات مالی ابومسلم؛

مدیرکل ورزش خراسان دست به دامان شورای شهر مشهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۷

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حال پیگیری تعیین تکلیف وضعیت مالکیت تیم ابومسلم از طریق مراجع قضایی استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با ارسال نامه ای به رییس شورای اسلامی مشهد، خواستار همکاری این نهاد برای حل مشکلات مالی تیم ابومسلم شد.

به گزارش ایلنا، سید علی اکبر هاشمی جواهری در نامه خود به کمال سروی‌ها با اشاره به تلاش مسوولان استان برای تدوین راهکارهای حل مشکلات مالی این باشگاه در چند وقت اخیر، آورده است: بدون شک حمایت های مالی مجموعه شهری مشهد علاوه بر کسب رضای خداوند متعال و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، موجبات شادی و افزایش انگیزه مسوولان ورزش استان و آرامش خاطر هواداران بی شمار و متعصب این باشگاه ورزشی با قدمت را فراهم خواهد نمود.

وی می افزاید: مطمئنا مساعدت های مدبرانه جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد در این شرایط حساس و ویژه که نگاه هزاران طرفدار و حامی معنوی و دلسوز فوتبال استان به سوی مسوولان شهر معطوف گشته تا به نحوی از انحا گره‌ای از مشکلات این تیم پر طرفدار را باز نماید، کارگشا خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این نامه تصریح می‌کند: شهر مقدس مشهد از گذشته‌های دور و قریب به ۵۰ سال به عنوان قطب فوتبال کشور در منطقه شمال شرق ایران مطرح بوده و نام پرآوازه ابومسلم خراسان در تاریخ فوتبال ایران همواره جایگاه و موقعیت خاص خود را داشته است.

هاشمی‌جواهری در پایان این نامه خاطرنشان می‌کند: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حال پیگیری تعیین تکلیف وضعیت مالکیت تیم ابومسلم از طریق مراجع قضایی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز