خبرگزاری کار ایران

رفتن منتظری و نکونام روی استقلال تاثیر می‌گذارد؛

جمشیدی: کری نمی‌خوانم / دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۶

استقلال تیم با تجربه‌ای است و میانگین سنی‌اش هم بالاتر از پرسپولیس است. تجربه در این بازی موثر است و قلعه‌نویی تجربه حضور در دربی‌های زیادی را دارد و برای جوانی پرسپولیس تدابیری خواهد داشت.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی تهران مثل همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنکار ایلنا اظهار داشت: دربی یک بازی ویژه است و دربی تهران مثل همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. استقلال و پرسپولیس بعد از سال‌ها در صدر جدول هستند و همین مسئله حساسیت دربی را بیشتر می‌کند. به نظرم انگیزه پرسپولیس بیشتر از استقلال است چون جوان‌هایی که در این تیم هستند و برای اولین بار دربی را تجربه می‌کنند انگیزه بالایی دارند، البته نیمکت هم در این بازی خیلی موثر است و مربیان خیلی تاثیرگذار هستند.

وی در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال تیم با تجربه‌ای است و میانگین سنی‌اش هم بالاتر از پرسپولیس است. به هر حال تجربه در این بازی موثر است و قلعه‌نویی تجربه حضور در دربی‌های زیادی را دارد و برای جوانی پرسپولیس تدابیری خواهد داشت. رفتن منتظری و نکونام از استقلال خیلی روی این تیم تاثیر دارد به خصوص منتظری که این سال‌ها برای استقلال در خیلی از بازی‌ها حضور داشته، نکونام هم به لحاظ روحی برای استقلال تاثیرگذار بود اما قلعه‌نویی حتماً فکر اینجا را کرده که به آنها اجازه جدایی از استقلال را داده است.

جمشیدی درپایان گفت: فکر می‌کنم این دربی از دو تا دربی قبل بهتر باشد. بازیکنانی که در دو تیم هستند پتانسیل اجرای بازی قشنگ را دارند چون جزو بهترین‌های ایران هستند و اگر اینها نتوانند بازی قشنگی ارائه دهند پس چه کسی می‌تواند؟ برای استقلال کری نمی خوانم ولی دوست دارم پرسپولیس دربی را ببرد، البته دوست دارم یک بازی قشنگ هم ببینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز