خبرگزاری کار ایران

صادقیان و مسلمان را نابود کردند تا به پولشان برسند؛

مولایی: رأی کمیته انضباطی شوکه‌ام کرد / در حق من اجحاف کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۲

می‌گویند جرم من این است که از این ماجرا مطلع بودم و خبر ندارم اما مگر من تنها مطلع بودم؟ ۲۰ نفر دیگر هم از این ماجرا مطلع بودند، چرا برای آنها رأی ندادند.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض دارم و اعتراضم را به کمیته استیناف می‌دهم.

محمدرضا مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من به رأی کمیته انضباطی اعتراض دارم و این اعتراض را در کمیته استیناف فدارسیون فوتبال مطرح می‌کنم، این قضیه فوتبالی نبوده و هیچ تاثیری در فوتبال ما نداشته. این وسط من نه پول گیرنده بودم، نه پول‌دهنده و نه تامین‌کننده پول. تنها گناه من این بوده که پیغام آقایان را به مسئولان باشگاه رساندم. آقایان مدعی بودند از باشگاه طلب دارند و من هم این مسئله را به مسئولان باشگاه انتقال دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رای کمیته انضباطی عادلانه است یا نه؟ گفت: من در جایگاهی نیستم که بگویم. آقایان مدعی بودند این رأی در مورد بقیه عادلانه است یا نه، اما در مورد خودم وقتی حکم را نسبت به بقیه می‌سنجم می‌بینم در حق من اجحاف شده است.

مربی بدنساز پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این رأی با فساد در فوتبال ایران مبارزه شده یا نه؟ گفت: من چه بگویم آقایان رفته‌اند و تحقیق کرده‌اند اما از لحظه‌ای که رای را داده‌اند شوکه شده‌ام. می‌گویند جرم من این است که از این ماجرا مطلع بودم و خبر ندارم اما مگر من تنها مطلع بودم؟ ۲۰ نفر دیگر هم از این ماجرا مطلع بودند، چرا برای آنها رأی ندادند. الان خیلی مشتاق هستم که ببینم وقتی در مورد پرونده ۲ میلیون تومانی چنین رأیی داده‌اند در ارتباط با پرونده یک و نیم میلیارد تومانی چطور رأی می‌دهند. به نظر من رأی آن پرونده باید ۷۰ برابر رأی ما باشد. در رابطه با مبارزه با فساد در فوتبال هم مردم باید رأی را بخوانند و قضاوت کنند.

وی همچنین در مورد دربی ۷۸ تهران نیز گفت: شرایط ما بد نیست و مقابل فولاد هم به ناداوری باختیم. همه دیدند مهاجم فولاد توپ را با دست زد. دربی با همه بازی‌ها متفاوت است و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید از قبل برنده است اما خدا را شکر شرایط ما بد نیست. تیم ما شکل گرفته و بچه‌ها به هماهنگی و هارمونی لازم رسیده‌اند اما تر کش‌هایی که به تیم ما می‌خورد، برای ما مشکل‌ساز می‌شود.

مولایی تصریح کرد: منظورم از ترکش‌ها همین بحثقلیان و قلیان‌کشی بازیکنان است که در چند روز گذشته مطرح شد. از وقتی این موضوع را مطرح کرده‌اند ما صادقیان و مسلمان را در اختیار نداریم، چون آنها شادابی قبل را در تمرینات ندارند و نمی‌توانند با تمرکز و توان کامل کار کنند. این هم از لطف برنامه ۹۰ بود که بحثقلیان را علنی کرد. رسانه‌ای کردن این قضیه اصلاً درست نبود. آن آقا که مدیر هتل بود فقط آمده بود مسئله را علنی کند تا پولش را بگیرد اما به چه قیمتی؟ به قیمت نابود کردن ۵ – ۶ جوان این مملکت؟ به نظرم بدترین کار این است که برای رسیدن به پول بقیه را تخریب کنیم. من مطمئن هستم این آقا را شارژ کرده بودند که در برنامه ۹۰ حرف بزند تا به پولش برسد. ماشاء الله همه هم عاشق این هستند که در برنامه ۹۰ حرف بزنند تا معروف شوند.

وی در پایان گفت: من اصلاً کار بازیکنانی که در اردوی تیم ملی امید قلیان کشیده‌اند تایید نمی‌کنم و هیچ شکی نیست که کار آنها اشتباه بوده، اما کار آقایانی که این مسئله را رسانه‌ای کرده‌اند هم خیلی بدتر بود. در آن جمع مگر فقط ۲ بازیکن ما بودند و بقیه نبودند؟ این دو بازیکن اگر ۲۴ ساعته هم در این دو - سه روز قلیان می‌کشیدند باز هم یک میلیون و پانصد هزار تومان نمی‌شد پس معلوم است بازیکنان دیگر هم بوده‌اند اما نمی‌دانم چرا فقط صادقیان و مسلمان را سیبل کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز