خبرگزاری کار ایران

هر آمدنی رفتنی دارد؛

زینی‌زاده: همواره خود را تراکتوری می‌دانم / گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۸

امیدوارم با رفتن من شرایط تیم تراکتورسازی بهتر شود و شاهد نتایج خوب این تیم در لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم با رفتن من شرایط تیم تراکتورسازی بهتر شود و شاهد نتایج خوب این تیم در لیگ برتر باشیم.

حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به جدایی‌اش از باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هر آمدنی رفتنی دارد. من هم بعد از حدود دو سال و نیم حضور در باشگاه تراکتورسازی و ایفای انجام وظیفه در پست‌های مختلف اکنون شرایطی فراهم شده که باید از این باشگاه بروم، اما همواره خود را تراکتوری می‌دانم و الان هم که از این تیم جدا می‌شوم با تمام وجود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در مسابقات لیگ برتر فصل جاری شرایطی مهیا شود که تراکتورسازی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

وی که از نحوه جدایی‌اش از تیم تراکتورسازی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید با اشاره به اختلافات خود با مجید جلالی متذکر شد: این مباحثدر مورد باشگاه‌ها و فوتبال همواره وجود داشته و شاید من فوتبالی نبودم، اما گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. من از هواداران، بازیکنان و مربیان تراکتورسازی حلالیت می‌طلبم. امیدوارم با قهرمان شدن تراکتورسازی همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

زینی‌زاده درباره مدت محمدود مدیر عاملی‌اش در تیم تراکتورسازی تاکید کرد: باشگاه تراکتورسازی تاکنون مدیران زیادی را به خود دیده، بعضی‌ها مدت زمان مدیریت‌شان زیاد بوده و بعضی‌ها به مانند من مدت زمان کمتری را به عنوان مدیر عامل فعالیت کرده‌اند، اما باید بگویم لحظه‌لحظه خدمت به هواداران تراکتورسازی لذت‌بخش بود. ما در این مدت توانستیم دو نایب قهرمانی لیگ برتر و دو حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم. اینها موفقیت کمی نبودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز