خبرگزاری کار ایران

سه‌گانه علی‌منصور کامل شد؛

علی منصوریان مردود در مدیریت تیمی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۴

منصوریان به عنوان یک مربی جوان که تلاش زیادی می‌کند تا آینده‌اش را بسازد تا در دوران مربیگری‌اش مثل روزهای بازیگری اسم و رسمی به دست آورد، متأسفانه در بخش مدیریتی کارش بسیار ضعیف عمل می‌کند

ماجرای قلیان کشیدن شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ملی امید کشورمان به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اتفاق کوچکی در فوتبال ما رخ نداده که بخواهیم به راحتی از کنار آن بگذریم. قلیان کشیدن فوتبالیست‌های ملی‌پوش می‌تواند یک بحران و چالش جدی برای فوتبال ما محسوب شود و وظیفه فدراسیون فوتبال است که به شدت با این موضوع برخورد کند و با خاطیان این ماجرا که لباس تیم ملی را نادیده گرفته و دست به چنین کاری زده اند به شدت برخورد کند اما بحثما در این مطلب شخص منصوریان است.

منصوریان به عنوان یک مربی جوان که تلاش زیادی می‌کند تا آینده‌اش را بسازد تا در دوران مربیگری‌اش مثل روزهای بازیگری اسم و رسمی به دست آورد، متأسفانه در بخش مدیریتی کارش بسیار ضعیف عمل می‌کند و این معضل بزرگ به پاشنه آشیل این مربی جوان تبدیل شده است.

فوتبال ایران هرگز از یاد نمی‌برد که اشتباه بزرگ منصوریان در بازی دادن بازیکن محروم مقابل تیم ملی امید عراق باعثحذف تیم ملی امید ایران از مسابقات مقدماتی المپیک لندن شد و این اتفاق دردناک درحالی رخ داد که شانس زیادی برای صعود به این مسابقات بزرگ پس از چند دهه داشتیم.

منصوریان البته در زمانی که در آکادمی استقلال مشغول به کار بود هم گاف بزرگی داد چراکه تیم‌های پایه باشگاه استقلال در حالی مقابل هم به میدان رفتند که دختران مقابل پسران استقلال قرار گرفته بودند. امروز هم شاهدیم بازیکنان ملی‌پوش منصوریان در اردوی تیم ملی قلیان می‌کشند و او به عنوان سرمربی از ماجرا کاملا بی‌اطلاع است و پس از رسانه‌ای شدن ماجرا پی به اصل ماجرا می برد.

اشتباهات بزرگ منصوریان باعثشده تا او در بخش مدیریتی کارش مردود شود، همچنان که در بحثفنی هم منصوریان در پاس همدان یک کارنامه ناامیدکننده از خودش به جای گذاشته که به هیچ‌وجه قابل دفاع نیست و نمی‌تواند در حد نام و اعتبار او باشد.

البته در ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی امید منصوریان شهامت عذرخواهی از مردم را داشت و در برنامه ۹۰ رسما اعلام کرد قصور کرده و باید دقت و توجه بیشتری می‌کرد و روی بازیکنانش کنترل بیشتری می‌داشت تا چنین وقایع ناجوری به وجود نیاید، اما اصل ماجرا این است که منصوریان به عنوان یک مربی جوان در بحثمدیریتی بسیار ضعیف‌تر از بخش فنی است و نمی‌تواند تیمش را به خوبی کنترل و هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز