خبرگزاری کار ایران

نفت‌تهران بیشترین همکاری را با ما داشت؛

افاضلی: منصوریان احساسی شد و استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۶

باید توجه داشت بحثملی با باشگاهی تفاوت دارد ما باید برای تیم ملی از خودگذشتگی می کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال کشور مان گفت: بنابر احساس وظیفه‌ای که می‌کردم هدایت زیر ۲۲ سال را برعهده گرفتم.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری کار ایران ایلنا درخصوص حضورش با عنوان سرمربی تیم ۲۲ سال به جای علیرضا منصوریان بیان داشت: من به همراه منصوریان و سایر اعضای کادر فنی عضو یک گروه بودیم اما منصوریان یک مقدار دل شکسته بود و آن چیزی که در ذهنش بود و می‌خواست پیاده کند برآورده نشد و می‌توان گفت او احساسی شد و از سمتش استعفا داد. ما هم نمی توانستیم ببینیم کار در زمین بماند.

وی افزود: باید توجه داشت بحثملی با باشگاهی تفاوت دارد ما باید برای تیم ملی از خودگذشتگی می کردیم.

افاضلی در خصوص همکاری تیم ملی زیر ۲۲ سال با باشگاهها گفت: باید با باشگاهها تعامل داشته باشیم این مشکل که باشگاهها بازیکنان خود را به تیم ملی نمی دهند ۴۰۳۰ قبل در اروپا بود که به خاطر آن تقویم نویسی در فوتبال رایج شد بعد از آن روزها فیفا آمد و مسابقات ملی در آن روزها برگزار می شد باشگاهها هم می دانستند چند روز قبل از مسابقه بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. براساس برنامه ریزی ما هم قرار بود مسابقات عمان در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر برگزار شود اما باتوجه به اینکه دو اردوی تیم ملی بزرگسالان لغو شد و بازیهای لیگ برتر جابجا گردید ما الان مجبور هستیم در کوران مسابقات لیگ برتر عازم عمان شویم.

وی افزود: فدراسیون از ما خواسته است صرفا در مسابقات عمان شرکت کنیم و نتیجه مهم نیست ما هم با تیم سوم خود به مسابقات عمان می رویم چرا که فدراسیون از ما توقعی ندارد.

افاضلی درخصوص اینکه آیا بازیهای رده امیدها را تماشا می کند گفت: نه من بازیهای امید را تماشانکرده ام اما آقای منصوریان بازیها را تماشا کرده و موضوع دیگری هم که وجود دارد اینکه مطمئنا بازیکنی که در رده امیده ا خوب عمل می کند در تیم بزرگسالان باشگاهها ی خودنیز به میدان می رود و ما بازیهای بزرگسالان رابه خوبی زیر نظر داریم ضمن اینکه با توجه به وقت کمی که در اختیار داریم استفاده از بازیکنان باتجربه برای ما در وهله نخست قرار دارد.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال ادامه داد: ما برای دعوت بازیکنان جدید محدودیت داشتیم چرا که ۴۷ بازیکن نامشان برای بازیهای عمان ارسال شده و ما از این تعداد می توانیم ۲۳ نفر را همراه خود ببریم.

افاضلی در خصوص اینکه چطور شد پیشنهاد سرمربی گری تیم زیر ۲۲ سال را در این شرایط حساس قبول کرد گفت من بخاطر کشورم این کار را کردم شما توجه داشته باشید بسیاری به خاطر حفظ نیم متر از خاک وطن شهید شدند دست و پای خود را از دست دادندحالا من نوعی یک مقدار از عابرویم بگذرم مشکلی ندارد ضمن اینکه مردم خود بهتر از هر کس دیگری شرایط تیم زیر ۲۲ سال را می دانندو درک می کنند با چه شرایطی پابه مسابقات عمان گذاشتیم.

سرمربی تیم زیر ۲۲ سال کشورمان در پایان ضمن تشکر از باشگاه های سپاهان، مس، ذوب آهن وسایپاگفت: تشکر ویژه از باشگاه نفت دارم که ۳ بازیکن کلیدی خو را در اختیار تیم زیر ۲۲ سال قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز