خبرگزاری کار ایران

علی دایی تصمیم‌گیرنده نهایی؛

پولادی در آستانه بازگشت به میادین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۲

مهرداد پولادی آخرین بار در بازی تیم ملی برابر کویت در تاریخ ۶ فروردین به میدان رفت و دیگر در بازی‌های رسمی حاضر نبود.

با اعلام اعضای کادر فنی پرسپولیس، مهرداد پولادی آماده بازگشت به فهرست بازی در پرسپولیس شده است.

به گزارش ایلنا، جواد منافی درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت: مهرداد در تمرینات عملکرد خوبی از خود نشان داد و خود را در شرایط بازی نشان داده است. او در این مدت خیلی تلاش کرد و حواس‌مان به این مساله بود. حالا دیگر این به نظر علی دایی بستگی دارد که از او چگونه و از چه زمانی استفاده کند. البته طبیعی است با توجه به دوری طولانی او از میادین، بازگشت به شرایط مسابقه آداب خاص خود را دارد.

محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس هم در این باره گفت: پولادی در تمرینات تیمی حاضر بوده و مراحل تمرین را انجام داده و از جهت فیزیکی از عهده انجام کارهای مختلف برآمد، اما اینکه توان او برای ۹۰ دقیقه بازی چگونه باشد، پس از تست بدنی مشخص خواهد شد.

رضا فروزانی دیگر مربی تیم هم درباره پولادی اینگونه توضیح می‌دهد: براساس تمرینات او در استارت‌ها، چرخش‌ها، جهش‌ها و دیگر فاکتورها، خوب و آماده نشان داد. بدون ترس در جنگ‌ها وارد می‌شود و برای بازگشت به بازی‌ها آماده نشان داده، البته در نهایت تصمیم‌گیری با علی دایی است. به هر حال شرایط مسابقه و فشار و استرس حاکم بر آن با تمرین متفاوت است. سبکی و سنگینی بازی هم ملاک است و سرمربی براساس همه اینها درباره نحوه و زمان بازگشت بازیکن تصمیم می‌گیرد.

حقیقت مسوول گروه پزشکی پرسپولیس هم اضافه می‌کند: خیلی پیش از این اعلام کرده بودیم که این بازیکن مشکل پزشکی ندارد و در اختیار کادر فنی است تا روی شرایط بدنی او کار شود. در جریان تمرینات مشکلی نداشت و مراجعه نکرد که نشان می‌دهد مشکل پزشکی وجود ندارد و همانطور که گفتم او فقط باید از نظر بدنی برای بازی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی مجدد آماده می‌شد که در این ارتباط کادر فنی نظر می‌دهد.

گفتنی است، مهرداد پولادی آخرین بار در بازی تیم ملی برابر کویت در تاریخ ۶ فروردین به میدان رفت و دیگر در بازی‌های رسمی حاضر نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز