خبرگزاری کار ایران

قهرمانی نفت دور از دسترس نیست؛

نوروزی: بردن این پرسپولیس خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۴

این هفته با پرسپولیس بازی داریم و اگر دنبال قهرمانی هستیم، نیابد به پرسپولیس ببازیم و حداقل مساوی بگیریم چون فاصله استقلال، فولاد و تراکتورسازی با ما خیلی کم است.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی بسیار سخت و مهمی مقابل پرسپولیس داریم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: شرایط ما در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

مهاجم نفت ادامه داد: این‌که در حال حاضر در بالای جدول هستیم برای تیم ما دستاورد بزرگی است و بازی با پرسپولیس هم برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم با کسب نتیجه‌ای خوب حداقل در همین رتبه دوم جدول بمانیم، اما بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: به نظرم شرایط پرسپولیس در حال حاضر عالی است چون چند برد پشت سر هم آورده‌اند و خوب نتیجه گرفته‌اند و بردن آنها کار بسیار سختی است به خصوص اینکه باید در ورزشگاه آزادی با آنها بازی کنیم. ما باید تلاش کنیم تا نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد احتمال قهرمانی تیمش اظهار داشت: قهرمانی دور از دسترس نیست. ما در حال حاضر ۲ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله داریم و قهرمانی ما خیلی هم مشکل نیست، اما از همه مهمتر اینکه این هفته با پرسپولیس بازی داریم و اگر دنبال قهرمانی هستیم، نیابد به پرسپولیس ببازیم و حداقل مساوی بگیریم چون فاصله استقلال، فولاد و تراکتورسازی با ما خیلی کم است.

نوروزی در پایان گفت: معلوم نیست مقابل پرسپولیس بازی کنم یا نه چون از ناحیه همسترینگ مصدوم هستم اما اگر به این بازی برسم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم تا بتوانم با گلزنی زمینه‌ساز موفقیت نفت تهران شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز