خبرگزاری کار ایران

قهرمانی میثاق زمینه‌ساز یک امر خیر می‌شود؛

خوراکچی: بی‌ برنامگی کمیته فوتسال تیم‌ها را دچار چالش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۹

آقایان خودشان را جای ما بگذارند که وقتی بدون مقدمه ۳ هفته لیگ تعطیل می‌شود، چه کاری باید انجام دهیم. امیدوارم در نیم فصل دوم این مشکلات نباشد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق‌تهران گفت: در نیم فصل اول توانستیم به جایگاهی که هدف‌گذاری کرده بودیم، برسیم.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نیم فصل اول برای میثاق خیلی خوب بود، چون توانستیم به جایگاهی که هدف‌گذاری کرده بودیم، برسیم. البته رسیدن به این جایگاه به این سادگی نبود و تلاش مضاعف بچه‌ها بود که با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را گرفتند. نتایج خوب میثاق در نیم فصل اول چیزی نبود جز توانایی بچه‌ها که با تمام وجود تلاش کردند.

وی افزود: عدم برنامه‌ریزی کمیته فوتسال یکسری از تیم‌ها را دچار چالش کرد که باعثشد تیم‌ها از شرایط آرمانی خود دور شوند. قرار بود وقتی تیم ملی به مسابقات گرندپریکس می‌رود و لیگ تعطیل می شود، تعطیلی نیم فصل باشدU اما بارش برف شدید در تبریز ۳ هفته لیگ را تعطیل کرد و عدم برگزاری مسابقات در این ۳ هفته به لیگ و تیم ملی ضربه می زند. آقایان خودشان را جای ما بگذارند که وقتی بدون مقدمه ۳ هفته لیگ تعطیل می‌شود، چه کاری باید انجام دهیم. امیدوارم در نیم فصل دوم این مشکلات نباشد.

سرمربی میثاق تهران اظهار داشت: لیگ امسال خوشبختانه پدیده‌های زیادی داشت و می‌توانیم از الیاس براتی، مجید حاجی‌بنده که هر دو در تیم ما هستند، نام ببریم. البته در تیم‌های دیگر هم بازیکنانی مثل عالی‌پور و رشید قلی‌پور در لیگ بازدهی خوبی داشتند، اما باید بیشتر از این دنبال کشف استعدادها باشیم. به جز میثاق تهران، تیم‌های دیگر دنبال استفاده از بازیکنان با تجربه هستند اما ما در میثاق از بازیکنان جوان استفاده کردیم و بقیه بازیکنان ما اگر پدیده نبودند، در نیم فصل اول درخشش فوق‌العاده‌ای داشتند و عالی عمل کردند.

وی افزود: میثاق تهران پتانسیل و توانایی بالایی دارد و از مسئولین می‌خواهم به این تیم تهرانی بیشتر توجه کنند. اگر از این تیم حمایت کنند، شانس قهرمانی داریم و مطمئناً می‌توانیم یکی از تیم‌های آسیایی باشیم.

خوراکچی در پایان گفت: قهرمانی در لیگ برتر برای ما خیلی مهم است و حتی به لحاظ مالی هم برای ما اهمیت دارد چون وقتی قهرمان شویم، تیم ما آسیایی می شود و کارنامه بین‌المللی و اعتبار خاصی به دست می‌آورد، بنابراین قهرمانی از هر چیزی برای ما بالاتر و مهمتر است حتی مسائل مالی، ضمن اینکه مدیر باشگاه ما قول داده بعد از قهرمانی تیم ازدواج کند، بنابراین قهرمانی تیم ما باعثیک امر خیر هم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز