خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جلال بشرزاد یک جلسه محروم شد / توبیخ مسی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۹

کمیته انضباطی فدراسیون آخرین آرایش را درباره پرونده های بررسی شده اعلام کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین آرایش را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون آخرین آرایش را درباره پرونده های بررسی شده اعلام کرد.

سرپرست سایپا یک جلسه محروم شد

پس از انجام دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا که ۲۸ آذر ۹۲ انجام شد، بر اساس گزارش تیم داوری و نظارت فدراسیون حسین خوش نظر؛ سرپرست تیم سایپا به دلیل اعتراض بعد از گل پرسپولیس و مصاحبه و بیان مطالب خلاف واقع یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت جریمه ۵ میلیون ریالی محکوم شد. کمیته انضباطی به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس به دلیل اعتراض به سرمربی مس کرمان در این مسابقه به باشگاه پرسپولیس توبیخ کتبی با درج در پرونده جریمه کرد. آرای صادره قطعی هستند. کمیته انضباطی اعلام کرده که تکرار تخلف در مسابقات بعدی با تنبیهات شدید مواجه خواهد شد.

بشرزاد یک جلسه محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین رای خود را در مورد دیدار راه آهن و نفت تهران که ۲۹ آذر برگزار می شد به این ترتیب صادر کرد که جلال بشرزاد مربی تیم راه آهن به دلیل اعتراض های مکرر به داور که منجر به اخراجش از روی نیمکت شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

مس کرمان توبیخ شد

در دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان که اول دی ۹۲ برگزار شده بود، بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تماشاگران منتسب به مس کرمان مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس، باشگاه مس کرمان از سوی کمیته انضباطی، توبیخ کتبی شد. رای صادره قطعی است. کمیته انضباطی اعلام کرد تکرار تخلفات در مسابقات بعدی با تنبیهات شدیدی مواجه خواهد شد.

محرومیت یک جلسه‌ای کمک مربی ذوب‌آهن

در دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در ۲۲ آذرماه ۹۲ در تبریز و بر اساس گزارش‌های رسیده، آوا کیان کمک مربی ذوب‌آهن به دلیل رفتار غیر مسئولانه و اعتراض مکرر به نحوه قضاوت داور که حتی منجر به اخراج وی شد، از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

ویژن ۵میلیون ریال جریمه شد

در بازی تیم‌های ویژن تهران و گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی که ۶ آبان ۹۲ انجام شده بود، بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری تماشاگران منتسب به تیم ویژن تهران، تخلفاتی مرتکب شدند که کمیته‌انضباطی باشگاه ویژن تهران را به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است. رای صادره قطعی است. تکرار تخلفات در بازی‌های بعدی مسلما با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز