خبرگزاری کار ایران

ما به هیچ‌وجه حق اشتباه نداریم؛

عمران‌زاده: ملوان برای جبران می‌آید / صحبت درباره دربی زود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۲

به نظرم ملوان تیم جوان و خوبی است و صد در صد برای جبران شکست هفته گذشته مقابل ما بازی خواهد کرد و به هر حال این بازی حذفی است و ما به هیچ‌وجه حق اشتباه نداریم…

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بردی که مقابل تیم داماش بدست آوردیم، روحیه و انگیزه بچه‌ها بالا رفته و با انجام تمرینات خوبی که طی این هفته داشتیم، آماده برای بازی با ملوان هستیم.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده در خصوص شرایط خود و تیم استقلال گفت و گویی را انجام داد که به نقل از سایت باشگاه می‌خوانید:

*شرایط استقلال را چطور می‌بینی؟

شکر خدا وضعیت خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل تیم داماش بدست آوردیم، روحیه و انگیزه بچه‌ها بالا رفته و با انجام تمرینات خوبی که طی این هفته داشتیم، آماده برای بازی با ملوان هستیم.

*این بازی را چگونه ارزیابی می کنی؟

به نظرم ملوان تیم جوان و خوبی است و صد در صد برای جبران شکست هفته گذشته مقابل ما بازی خواهد کرد و به هر حال این بازی حذفی است و ما به هیچ‌وجه حق اشتباه نداریم، امیدوارم که بتوانیم با شکست این تیم راهی مرحله بعد بشویم.

*فکر می کنی هواداران از بازی فردا استقبال کنند؟

ما بازی حساسی پیش رو داریم و در صورت برد، به جمع ۴ تیم خواهیم رفت و به همین دلیل هم من فکر می‌کنم هواداران ما استقبال بهتری از این مسابقه داشته باشند. البته من معتقدم سردی هوا و گرانی بلیط ها نیز در این مدت عامل مهمی بوده تا هواداران کمتر به ورزشگاه‌ها بیایند. به هر حال امیدوارم فردا با حمایت تماشاگران با شکست ملوان، حریف ذوب‌آهن در مرحله بعدی باشیم.

*در این فصل گل‌های خوبی با ضربه سر به ثمر رساندی، فکر می‌کنی بتوانی در بازی فردا هم گل بزنی؟

وظیف من در تیم، در وهله اول گل نخوردن است و تمام تمرکزم روی کار دفاعی خواهد بود ولی خیلی دوست دارم در این بازی همانطور که قبلا پای قاضی به گلزنی باز شد، آرش هم صد گله شود. نظری هم بتواند برای استقلال گل بزند.

*طبق قرعه، ۲۷ دی‌ماه به مصاف پرسپولیس می‌روید، این بازی را چطور می‌بینی؟

البته که صحبت درباره دربی هنوز زود است و ما بازی به بازی با تمرکز پیش می‌رویم تا به امید خدا و با حمایت هواداران بتوانیم از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز