خبرگزاری کار ایران

مشکلات استقلال کمتر شده؛

پورحیدری: اردوی بلند مدت برای تیم ملی جالب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۷

قلعه‌نویی هم این روزها وقت بیشتری در تمرینات برای رفع مشکل گلزنی تیم می‌گذارد اما فشردگی بازی‌ها زیاد است و نمی‌شود زیاد کاری انجام داد

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر مشکلات ما نسبت به دور رفت کمتر شده است.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و خدا را شکر در دور برگشت مشکلات ما نسبت به دور رفت کمتر است و از نظر مصدومیت شرایط ما بهتر شده و مصدومان کمتری داریم و نفرات بیشتری در اختیار کادر فنی قرار دارند که اجازه می دهد کار تاکتیکی بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: استقلال در بازی با فجر سپاسی نشان داد در دور برگشت می‌تواند بهتر کار کند. البته کل نفرات از اول فصل در اختیار کادر فنی نبودند تا بدنسازی خوبی انجام شود و به همین دلیل مصدومیت هست و الآن هاشم بیگ‌زاده مصدوم شده و معلوم نیست در بازی با صبای قم بتواند بازی کند. به هر حال اگر بچه‌ها کامل در اختیار کادر فنی باشند، بهتر می‌شود کار کرد. در مجموع در دور برگشت کار سخت تر می‌شود چون تیم‌ها راحت امتیاز نمی‌دهند.

وی در مورد بازی با صبای‌قم اظهار داشت: بازی با صبای قم بازی سختی است، چون صبا شرایط خوبی در جدول ندارد و برای کسب امتیاز به میدان می‌آید. البته صمد مرفاوی به این تیم رفته و می‌تواند تأثیرگذار باشد اما طبیعی است استقلال در این بازی مثل همه بازی‌ها دنبال امتیاز باشد. شرایط خاص صبای قم باعثمی‌شود این تیم انتحاری بازی کند چون امتیازات به خصوص امتیاز بازی‌های خانگی برای آنها خیلی مهم است و بازی دشواری داریم اما امیدواریم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم چون دست قلعه‌نویی نسبت به دور رفت بازتر است. برای استقلال بازی خانگی و خارج از خانه تفاوتی ندارد و حالا که به صدر جدول نزدیک شده‌ایم، به فکر کسب ۳ امتیاز هستیم.

مدیر تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ما در دور برگشت و در ۳ بازی تنها یک گل زده‌ایم و از این نظر مشکل داریم البته نه تنها ما بلکه در لیگ ما هم مشکل گلزنی هست اما چون کمبودهایی از نظر بازیکن داشتیم این مشکل به وجود آمد. قلعه‌نویی هم این روزها وقت بیشتری در تمرینات برای رفع مشکل گلزنی تیم می‌گذارد اما فشردگی بازی‌ها زیاد است و نمی‌شود زیاد کاری انجام داد اما قلعه‌نویی وقت زیادی برای حل این مشکل می‌گذارد.

پورحیدری در پایان گفت: فشردگی بازی‌ها صد در صد روی کیفیت بازی‌ها اثر می‌گذارد چون مصدومیت و خستگی را برای تیم‌ها به همراه می‌آورد و برای تیم ملی هم مشکل‌ساز می‌شود. امسال جام جهانی را هم در پیش داریم اما اینکه لیگ و جام حذفی را زود تمام کنیم و تیم ملی بیش از دو ماه در اردو باشد، برای ما چندان جالب نخواهد بود و به ما کمک نمی‌کند چون به خاطر فرهنگی و عاطفی ما یکسری مشکلات داریم. به هر حال سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی گرفته و بازی‌ها فشرده است و کیفیت لیگ پایین آمده و همین مساله مصدومیت را هم برای بچه‌ها به همراه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز