خبرگزاری کار ایران

عدم گلزنی ما بدشانسی محض است؛

احمدی: عدم حضور نویدکیا به سپاهان ضربه زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۹۰

ما بد بازی نکردیم و خیلی خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و فقط توپ‌های ما گل نشد که بدشانسی محض است.

دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان گفت: تیم ما به خاطر بدشانسی موقعیت‌های زیادی که به دست می‌آید را از دست می‌دهد.

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متأسفانه این هفته هم مساوی کردیم و ۱۲ امتیاز دیگر را از دست دادیم. ما بد بازی نکردیم و خیلی خوب کار کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و فقط توپ‌های ما گل نشد که بدشانسی محض است. وقتی موقعیت باشد و گل نزنی، بدشانسی محض است. به هر حال ما نگران هستیم چون اگر بخواهیم در خانه و خارج از خانه موقعیت به دست بیاوریم اما گل نزنیم و امتیاز بدهیم، کار ما سخت می‌شود و شانس ما برای قهرمانی کمتر خواهد شد. ان‌شاء الله از این هفته امتیازات را جمع می‌کنیم تا شرایط ما بهتر شود.

وی ادامه داد: عدم حضور محرم نویدکیا به تیم ما ضربه زد. نویدکیا یک بازیکن خیلی بزرگ و یک پاسور تمام عیار در تیم ما است اما متأسفانه مصدوم است و نتوانست از اول فصل کنار ما باشد. مجتبی جباری هم که در شروع فصل به تیم ما اضافه شده بود ۳-۴ هفته بیشتر با ما نبود و از جمع ما رفت. در نیم فصل هم نتوانستیم جایگزینی برای آنها پیدا کنیم تا آن پست را ترمیم کنیم اما بازیکنانی که هستند، تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد. نویدکیا بازیکن تأثیرگذاری است و امیدوارم سریع‌تر به تیم برگردد و با اضافه شدن سوکای و مهاجم خارجی مشکل گلزنی تیم ما هم حل شود.

احمدی در پایان در مورد گروه سپاهان در آسیا گفت: گروه ما در آسیا سخت است. در واقع نه می‌شود گفت گروه ما راحت است و نه آنقدر سخت نیست که نتوانیم صعود کنیم. اگر مشکل گلزنی تیم را حل کنیم، در آسیا صددرصد شانس خواهیم داشت. البته تا شروع بازی‌ها مصدومان ما می‌رسند و وضعیت تیم بهتر می‌شود. البته مصدومان ما چند ماه از میادین دوره بوده‌اند و شرایط سخت‌تر می‌شود اما جای امیدواری هست که برسند و وضعیت بهتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز