خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی خطاب به استقلالی‌ها:

برای پیراهن استقلال و هوادارانش بجنگید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۳

پیراهنی که امروز بر تن شما است ارزش و حرمت زیادی دارد. شما در استقلالی بازی می‌کنید که زندگی هوادارانش است و با بردها و باخت‌های این تیم اشک می‌ریزند.

آخرین تمرین استقلال برای بازی با فجرسپاسی‌ شیراز عصر امروز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین استقلال برای بازی با فجرسپاسی‌ شیراز عصر امروز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد. جواد نکونام، امیرحسین صادقی، جی‌لوید ساموئل و بوبکر کبه از غایبین تمرین استقلال بودند.

پیش از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی دقایقی با شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال در جمع بازیکنان آبی‌پوش گفت: پیراهنی که امروز بر تن شما است ارزش و حرمت زیادی دارد. شما در استقلالی بازی می‌کنید که زندگی هوادارانش است و با بردها و باخت‌های این تیم اشک می‌ریزند. از این‌رو هرچه در توان دارید برای این پیراهن بگذارید. شما باید برای این پیراهن و هوادارانش بجنگید من از شما می‌خواهم بهترین بازی‌های‌تان را برای استقلال انجام دهید.

همچنین سرمربی استقلال پس از صحبت‌ با بازیکنان، جلسه‌ای را هم با کادرفنی استقلال برگزار کرد. علی نظری، امین نوروزی و سیروس‌ دین‌محمدی از حاضرین تمرین استقلال بودند. خسرو حیدری بعد از ماساژ و تمرینات اختصاصی که در دقایق ابتدایی تمرین انجام داد اواسط تمرین در فوتبال درون‌تیمی شرکت کرد. احمد جمشیدیان که بعد از چند روز غیبت از دیروز در تمرین استقلال شرکت کرده بود به صورت اختصاصی مشغول تمرین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز