خبرگزاری کار ایران

کمک‌های مردمی درآمدزایی نیست؛

تراژدی فصل ۸۴-۸۵ برای فتح‌اله‌زاده تکرار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۰

امروز هم خوب است این اتفاق بیفتد تا برای حضرات تفاوت هوادار، تماشاگر و طرفدار به لحاظ فرهنگی مشخص شود. آقایان باور کرده‌اند بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر طرفدار دارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گویا از حل مشکلات اقتصادی این مجموعه عاجر و ناتوان است و به همین دلیل از هواداران تیم آبی پوش تهرانی درخواست کمک مالی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فتح‌اله‌زاده مدت‌هاست از مشکلات مالی مجموعه تحت اختیارش می‌نالد اما در این مدت هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و مشکلات مالی استقلال همچنان پابرجاست. این مسائل باعثشد تا مدیرعامل باشگاه استقلال در نهایت دست نیاز به سوی هواداران این تیم درازک رده و با اعلام شماره حساب، از هواداران این باشگاه خواسته با کمک های مالی خود، کمک کنند تا آبی پوشان تهرانی از این بحران خارج شوند. فتح اله زاده اعلام کرده که اگر هواداران یک یا علی بگویند، کار تمام است و مشکلات استقلال حل خواهد شد.

اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال در نوع خودش جالب توجه است اما در این رابطه باید بگوییم که یک مجموعه دولتی یا متعلق به دولت اگر قرار باشد از کمک های مردمی استفاده کند، این مسئله اول باید در هیئت دولت آن مجموع مطرح شده و پس از تصویب هیئت مدیره، مجمع عمومی آن مجموعه در مورد درخواست مدیرعامل و تصویب هیئت مدیره تصمیم می گیرد و اگر مجمع اجازه بدهد، چنین کاری انجام می شود و در غیر این صورت درخواست کمک های مردمی غیرقانونی است.

مسئله دیگر این است که برخی از دوستان فکر می کنند که درخواست کمک مردمی و کمک مردم، درآمدزایی برای باشگاه است در صورتی که درآمدزایی در قبال کار انجام شده و فعالیت اقتصادی ایجاد می شود یعنی استقلال یا هر باشگاهی اگر قصد دارد درآمدزایی کند، باید در غالب کارهای اقتصادی قرار بگیرد و کمک مردمی، نمی تواند درآمدزایی یک باشگاه لقب بگیرد.

به هر حال اگر قرار است این اتفاق در باشگاه استقلال بیفتد و پولی از هواداران گرفته شود، باید فرآیند قانونی آن صورت بگیرد، البته در مورد اقدام فتح‌اله‌زاده باید بگوییم چقدر خوب است این کار انجام شود. چون براساس شنیده‌های ما در سال ۸۴-۸۵ هم چنین فراخوانی در استقلال صورت گرفت و باشگاه از مردم درخواست کمک مالی کرد و ماحل آن کمک‌ها ۱۲۰ هزار تومان بیشتر نشد.

امروز هم خوب است این اتفاق بیفتد تا برای حضرات تفاوت هوادار، تماشاگر و طرفدار به لحاظ فرهنگی مشخص شود. آقایان باور کرده‌اند بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر طرفدار دارند اما هنوز نمی‌دانند این ارتباط بین مردم و استقلال و پرسپولیس بیشتر به لحاظ عاطفی است و به لحاظ اقتصادی اگر می‌بینند در باشگاه‌های بزرگ دنیا مردم به باشگاه‌ها پول می‌دهند به دلیل فعالیت‌های اقتصادی باشگاه‌هااست که مردم هم در آن سهم دارند و سود سهام خود را می‌گیرند نه اینکه مردم پول خودشان را مجانی در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهند.

امیدواریم این اتفاق بیفتد و درخواست کمک‌های مردمی فتح‌اله‌زاده عملی شود تا به همه ثابت شود این فرضیه ۲۰-۳۰ میلیون هوادار استقلال و پرسپولیس تا چه اندازه بی منطق است و مردم هرگز پول خود را به رایگان در اختیار باشگاهی قرار نمی دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز