خبرگزاری کار ایران

امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام زیاد جدی نباشد؛

کبه: وضعیت مصدومیتم امشب مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۶۳

مطمئن بودم در بازی با کاسپین می‌توانم برای استقلال گل بزنم اما متاسفانه بدشانسی آوردم تا نتوانم خودم را نشان بدهم…

بازیکن خارجی جدید استقلال گفت: از پایم MRI گرفته شد و قرار است امشب جواب آن مشخص شود.

به گزارش ایلنا، بوبکر کبه روز گذشته در دیدار روز مقابل کاسپین‌قزوین دچار آسیب‌دیدگی شد تا دقیقه دو بازی از زمین خارج شود. این بازیکن در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیتش اظهار داشت: بازیکن حریف ضربه محکمی به پایم زد تا دچار آسیب‌دیدگی شوم. بلافاصله بعد از این اتفاق از پایم MRI گرفته شد و قرار است امشب جواب آن مشخص شود. امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام زیاد جدی نباشد تا بتوانم بیشتر در خدمت استقلال باشم.

کبه در ادامه اظهار داشت: حرکت بازیکن کاسپین به دور از اخلاق بود در حالی که من توپ را رد کرده بودم این بازیکن خطای شدیدی را روی من انجام داد تا به همین دلیل دیگر نتوانم به بازی ادامه بدهم. در فوتبال اروپا این نوع خطا چند هفته محرومیت را برای بازیکن دارد و من تعجب کردم چطور این بازیکن به این شدت روی من که بازیکن بدون توپ هم بودم مرتکب خطا شد. با وجود آن خطای شدید خیلی خوش شانس بودم که مصدومیتم خیلی شدید نشد وگرنه باید چند ماه خانه‌نشین می‌شدم.

بازیکن استقلال در ادامه گفت: از امیر قلعه‌نویی و همه هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که بعد از بازی با من تماس گرفتند و جویای احوالم شدند. حتی سرمربی تیم بین دو نیمه با من تماس گرفت و حالم را پرسید و به من گفت منتظر برگشتت هستیم و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی.

کبه در پایان اظهار داشت: ‌ مطمئن بودم در بازی با کاسپین می‌توانم برای استقلال گل بزنم اما متاسفانه بدشانسی آوردم تا نتوانم خودم را نشان بدهم با این حال مطمئن هستم در آینده و پس از رفع مصدومیتم که به استقلال برگردم بهترین بازی‌ها را برای تیم انجام می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز