خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی کار ما را سخت تر می‌کند؛

مهرآزما: امسال سال قهرمانی تراکتورسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۸

این هفته میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستیم و فکر می‌کنم هر بازی برای ما سخت تر از بازی قبل می شود. ذوب آهن ته جدول است و شرایط بدی دارد و برای نیفتادن می‌جنگد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خدا را شکر در اولین حضورم در زمین برای تراکتورسازی توانسم نظر مثبت کادر فنی را به دست بیاورم.

محمدحسین مهرآزما در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در دربی تبریز برای اولین بار برای تراکتورسازی تبریز به میدان رفتم و خدا را شکر توانستم در اولین حضورم در زمین نظر مثبت کادر فنی تراکتورسازی را به دست آورم وبازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم از بازیهای بعد بیشتر بازی کنم و بتوانم به تیمم کمک کنم و برای مجموعه تراکتورسازی مثمرثمر باشم.

وی در مورد بازی بعدی تراکتورسازی گفت: این هفته میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستیم و فکر می‌کنم هر بازی برای ما سخت تر از بازی قبل می شود. ذوب آهن ته جدول است و شرایط بدی دارد و برای نیفتادن می جنگد و چیزی برای از دست دادن ندارد. ذوب آهن می آید که بازی خوبی انجام دهد و امتیاز بگیرد. آنها بازیکنان خوبی هم دارند و جایگاه ذوب آهن ته جدول نیست اما اتفاقات فوتبال آنها را در قعر جدول قرار داده است و در مجموع بازی سختی داریم اما باید۳ امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

مهرآزما در پایان گفت: در حال حاضر صدرنشین لیگ هستیم و صدرنشین کار ما را سخت تر می‌کند چون الآن همه نگاه ها روی تراکتورسازی است و این مسئله به ما فشار می آورد. تازه وقتی به صدر جدول می رسی، سختی ها شروع می شود. الآن تمام تمرکز ما روی قهرمانی است کاری که تراکتور سازی در این چند ساله هم می توانست انجام بدهد اما در آخرین روزها نشد. تراکتورسازی پله پله بالا آمده اما امسال سال قهرمانی تراکتور در لیگ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز