خبرگزاری کار ایران

بازی سختی مقابل نفت آبادان داشتیم؛

میثاقیان: بازیکنان برای صعود به لیگ برتر زیر فشار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۰

روز جمعه ۲۲ آذرماه باید به مصاف تیم شهرداری بندرعباس برویم که در صورت کسب پیروزی تا رده دوم جدول صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در یک بازی دشوار مقابل رقیب اصلی‌ خود به پیروزی رسیدیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل نفت آبادان در دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ دسته یک اظهار کرد: در هفته‌های گذشته چند بازی خارج از خانه انجام دادیم که نتایج دلخواه‌ خود را کسب نکردیم، اما در این بازی توانستیم در یک جدال سخت اصلی‌ترین رقیب خود که تیم با قدمتی است را شکست دهیم و با ۳ پله صعود تا رده پنجم جدول بالا بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: با توجه به تازه کار بودن این تیم، برای رسیدن به هماهنگی فنی و اجرای صحیح تاکتیک‌های تیمی به گذر زمان نیاز داریم.

میثاقیان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش عنوان کرد: بازیکنان برای کسب موفقیت، صعود به لیگ برتر و برآورده کردن خواسته مردم استان، زیر فشار هستند که امیدوارم به مرور زمان به شرایط با ثبات برسند.

وی بیان کرد: روز جمعه ۲۲ آذرماه باید به مصاف تیم شهرداری بندرعباس برویم که در صورت کسب پیروزی تا رده دوم جدول صعود خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز