خبرگزاری کار ایران

کار سخت سرخ‌ها در نیم فصل دوم؛

ناکامی علی دایی در حل مشکل پرسپولیس!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۹

هواداران پرسپولیس انتظار داشتند دایی در تعطیلات نیم فصل با حل مشکلات فنی تیمش بتواند در نیم فصل دوم که امتیازات ارزش و اعتبار خاصی دارد، در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کند.

پرسپولیس نیم فصل دوم را با شکست مقابل تراکتورسازی تبریز آغاز کرد تا مشخص شود علی دایی هنوز نتوانسته مشکل تیمش را در نیم فصل اول را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در نیم فصل اول در بازی‌های خانگی خوب نتیجه گرفت و به یک رکورد جالب دست یافت اما تیم علی دایی در بازی‌های خارج از خانه مشکل داشت و نتوانست نتایج مطلوبی بگیرد. تیم دایی از بازی‌های خارج از خانه در نیم فصل اول خیلی ضربه خورد، اما این مشکلات هنوز در جمع سرخ‌پوشان تهرانی وجود دارد.

هواداران پرسپولیس انتظار داشتند دایی در تعطیلات نیم فصل با حل مشکلات فنی تیمش بتواند در نیم فصل دوم که امتیازات ارزش و اعتبار خاصی دارد، در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کند، اما پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم در تبریز مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خورد تا ثابت شود مشکل دایی و شاگردانش در بازی‌های خارج از خانه همچنان پابرجاست و نمی‌تواند نتیجه خوبی در این دیدارها کسب کند.

علی دایی امسال به دنبال قهرمانی است. تیم او پتانسیل بسیار بالایی دارد و در هر ورزشگاهی از ایران هوادار دارد و در چنین شرایطی اگر شهریار می‌خواهد در پایان فصل دستش به جام برسد، باید مشکلات تیمش در خارج از خانه را حل کند و بتواند در زمین حریف هم نتیجه بگیرد.

پرسپولیس اگر نتواند مشکلات خود در خارج از خانه را حل کند، بدون تردید برای رسیدن به جام قهرمانی شانس چندان زیادی نخواهد داشت، به همین دلیل دایی باید تمام دانش و تجربه خودش را به کار گیرد تا این مشکل بزرگ را در تیمش حل کند.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که دایی برای رفع مشکلات تیمش در خارج از خانه کار چندان راحتی ندارد چرا که در نیم فصل دوم تیم‌ها خیلی سخت امتیاز می‌دهند و به خصوص در بازی‌های خانگی که ارزش امتیازات بسیار بالا است و تمام تیم‌ها برای بقا در لیگ یا قهرمانی و کسب سهمیه آسیا با توان و قدرت تمام در میادین ظاهر می‌شوند تا به هدف‌شان برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز