خبرگزاری کار ایران

دایی اجازه نداده حاشیه‌ای وارد تیم شود؛

جمشیدی: تغییرات در پرسپولیس در حد حرف است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۲

این حق وزیر ورزش است در حوزه های که تحت اختیارش است تغییرات ایجاد کند واگر به من بگوید از هیات مدیره برو سمعا و طاعتا قبول می کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این حق وزیر ورزش است در حوزه‌های که تحت اختیارش است تغییرات ایجاد کند و اگر به من بگوید از هیات مدیره برو سمعا و طاعتا قبول می‌کنم.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص احتمال وجود تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان داشت: من از احتمال تغییرات در هیات مدیره بی‌خبر هستم و اگر هم قرار باشد تغییراتی صورت بگیرد ما که عضو هیات مدیره هستیم بی‌اطلاع خواهیم بود.

وی ادامه داد: حتما وزیر جدید ورزش آنچه در اختیارش است و مسئولیتش ایجاب می‌کند را انجام می‌دهد، این طبیعی است و نمی‌توان آن را انکار کرد. وزیر ورزش نه تنها در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بلکه در تمامی مدیران وزارت ورزش هم می‌توانند تغییرات را اعمال کنند تا یک روح جدید در کالبد آن دمیده شود. الان هم اگر بحثتغییرات در باشگاه پرسپولیس مطرح شده و به طور جدی به آن می‌پردازند به خاطر جایگاه این باشگاه است چراکه پرسپولیس و استقلال مردمی هستند، همین مساله یکی از دلایلی است که باعثشده خیلی زود به آن توجه شود.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: ما برای رفتن آماده هستیم، همانطور که یک روز آمدیم و در این مدت که مسئولیت داشتیم در حد توان تلاش کردیم، روزی هم اگر وزیر ورزش تشخیص بدهد باید برویم از این تصمیم تمکین می‌کنیم. معمولا هم تغییرات کمک حال سیستم است. در تمامی دستگاه‌های کشورمان هم این قبیل تغییرات عادی است که این تغییرات لطمه‌ای که در جاهای دیگر وارد می‌کند اینجا ایجاد نمی‌شود.

جمشیدی درخصوص اینکه ثبات مدیریتی خود باعثپیشرفت می‌شود، خاطرنشان کرد: البته تغییرات در بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس در حد صحبت و گمانه‌زنی است ولو اینکه واقعیت هم داشته باشد ۵۰ درصد حرف شما را قبول دارم و ۵۰درصد را قبول ندارم. من در مورد خودم بگویم، مثلا از طریق رابطه و دوستی وارد ورزش شدم و حالا بعد از ۲ سال که مسوولیتی بر دوشم بوده صلاح نمی‌دانند باشم، خیلی راحت کنار می‌روم، اما استفاده از تجربیات من در ورزش همان ۵۰ درصدی است که حرف شما را قبول دارم. باید از این تجربیات به دست آمده من و امثال من در ورزش استفاده شود، اما موضوعی که وجود دارد اینکه من برای ماندن یا رفتن از ورزش تصمیم‌گیرنده نیستم.

وی افزود: آنچه مسوولان تصمیم‌گیر می‌گویند هم اجبار است و هم تکلیف که باید آن را انجام داد. ما هم نمی‌خواهیم اقدامی کنیم که تیم پرسپولیس به حاشیه برود. خوشبختانه این روزها شرایط تیم خوب است و هر اتفاقی بیفتد من به شخصه با جان و دل می‌پذیرم، چراکه برای من موفقیت و بهروزی پرسپولیس به عنوان یک تیم مردمی مهم است.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه هیچ حاشیه‌ای پیرامون باشگاه پرسپولیس نیست و اگر بحثتغییراتی هم بوده در سطح مدیریت است و تا این لحظه علی دایی اجازه نداده حاشیه‌ای وارد تیم شود و می‌بینید تاکنون نتایج خوبی گرفتیم و در جدول رده‌بندی جایگاه خوبی داریم.

جمشیدی همچنین با بیان اینکه از موضع علی دایی در قبال مسائل پیش آمده با محسن قهرمانی حمایت کرده و باز هم حمایت می‌کنیم، تاکید داشت: من همان مقطع هم در مصاحبه‌هایم اعلام کردم این موضوع نیاز نیست رسانه‌ای شود تا تیم را به حاشیه ببرد و از لحاظ حقوقی مسوولان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند، یعنی کار حقوقی به دست افراد کاردان است و در نهایت آنچه حق است اتفاق خواهد افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز