خبرگزاری کار ایران

حریفان مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند؛

میثاقیان: موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۹

امیدواریم در بازی‌های بعدی با اضافه شدن یونس شاکری به ترکیب تیم، عملکرد بازیکنان بهتر از قبل شود و به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در بازی با گهر دورود موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست دادیم و بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی یک بر یک دیروز تیمش در مقابل گهر دورود، اظهار داشت: ما در بازی‌های خارج از خانه برای برد به میدان می‌رویم ولی متاسفانه نتوانستیم تک گل خود را حفظ کنیم و تنها یک امتیاز به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه حریفان در مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند، افزود: از سوی دیگر انسجام تیمی و قرار گرفتن بازیکنان ما در شرایط مسابقه، هنوز به صورت کامل ایجاد نشده و همین امر باعثشده نتوانیم نتایج دلخواه خود را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تصریح کرد: امیدواریم در بازی‌های بعدی با اضافه شدن یونس شاکری به ترکیب تیم، عملکرد بازیکنان بهتر از قبل شود و به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

میثاقیان گفت: در چارچوب بازی‌های معوقه از هفته‌های ششم و یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، روزهای ۱۴ و ۲۲ آذرماه به مصاف تیم های نفت آبادان و شهرداری بندرعباس می‌رویم که هر دو از تیم‌های با سابقه و قدرتمند لیگ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز