خبرگزاری کار ایران

مستحق باخت نبودیم؛

دایی: داور ۲ پنالتی پرسپولس را نگرفت / عدالت اجرا نشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۳

هر چند ما مستحق این باخت نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. عدالت فوتبال انجام نشد…

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داور این بازی دو پنالتی را برای تیم تحت هدایتش نگرفته است.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه با تراکتورسازی گفت: ما فقط ۱۵ دقیقه اول بازی خوب نبودیم و تمام موقعیت‌های تراکتورسازی در همین دقایق بود. در ۷۵ دقیقه دیگر ما سوار بر مسابقه بودیم و بر توپ و میدان احاطه داشتیم روی یک صحنه کرنر اگر اشتباه نمی‌کردیم و تراکتورسازی به گل نمی‌رسید آنها تا پایان بازی نمی‌توانستند گلزنی کنند. در نیمه دوم حاکم بازی بودیم و ۶ تا ۷ موقعیت ساختیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: البته مسائل دیگری هم در این نتیجه دخیل بود. روی ۲ صحنه داور می‌توانست پنالتی بگیرد که متاسفانه این کار را نکرد و یک‌سری اشتباهات عجیب و غریب دیگر رخ داد که نمی‌دانم درباره آنها چه بگویم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم در تبریز با وجود این شرایط عالی کار کردند یک موقعیت ما نیز به تیر دروازه برخورد کرد به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

دایی درباره درگیری‌های رخ داده در پایان بازی یادآور شد: من آن‌جا نبودم و باید از آن‌هایی که در درگیری بودند سوال کنید اما متاسفانه یک آقایی که مسئول تدارکات تیم تراکتورسازی بود به بازیکنان ما فحاشی کرد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. فوتبال درون زمین است. گاهی برد دارد و گاهی باخت. قرار نیست اگر یک تیم به تبریز می‌آید به آن‌ها فحش داده شود. شاید گاهی بین بازیکنان صحبتی رد و بدل شود و مسئله‌ای بین بازیکنان به وجود آید اما این افراد نباید دخالت کنند. این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: مطمئنم بازیکنان همه‌شان خوب ظاهر شدند و بازیکنان جدیدمان را با چشم باز انتخاب کردیم. فوتبال خیلی بالاتری از تراکتور انجام دادیم. به هر حال فوتبال است و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازیکنان سعی‌شان را کردند و از آنها بسیار راضی هستم. کاری به بازی بیرون از خانه نداریم فوتبالی که ارائه دادیم بالاتر از تراکتورسازی بود متاسفانه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و ذات فوتبال همین است. امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل ار نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه ۶۴ به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌کند آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.

دایی با تاکید بر اینکه از عملکرد شاگردانش راضی است افزود: شما در وقت اضافه ببینید چه مقدار از زمان تلف شد داور به این مسئله توجهی نمی‌کند کل مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود اما داور ۴ دقیقه زمان اعلام می‌کند. من با همه این اتفاقات از بازیکنانم راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و فوتبال بازی کردند. ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.

دایی در مورد تماشاگران بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور به این تیم بسیار کمک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا با این شرایط فوتبال ایران، ایران مستحق کسب جایزه‌ای در آسیا بود اظهار داشت: منظور شما را متوجه نمی‌شوم شاید در آسیا نتایج خوبی گرفته باشیم اما شما به وضعیتی که دارید اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید که شرایط خوب نیست نباید خودمان را گول بزنیم ما در خیلی از مسائل عقب هستیم و باید سعی به جبران این مسائل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز