خبرگزاری کار ایران

پروین فشار می‌آورد که میلان را ببریم؛

رهبری‌فرد: امیدوارم آلودگی هوا بازی پرسپولیس - میلان را لغو کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۸۵

این خودخواهی نیست، بلکه زیاده طلبی است چون دوست دارم یک بار دیگر در چمن ورزشگاه آزادی مقابل هواداران بازی کنم.

کاپیتان سابق پرسپولیس مدعی است علی پروین تحت هر شرایطی دنبال برد است و حتی در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان هم دوست دارد برنده از زمین خارج شود.

حرف‌های بهروز رهبری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

از حضور در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس راضی بودی؟

تمرین پیشکسوتان خیلی خوب بود و یکسری خاطرات جوانی و دوران بازیگری ما زنده شد. به نظرم خوبی کار این بود که تمرین در ورزشگاه کارگران بود چون خود من ۱۰-۱۲ سال در آنجا تمرین کرده بودم و خیلی چیزها برای ما زنده شد.

همان دوران شهرت و محبوبیت؟

البته فاصله ما از روزهایی که با فوتبال خداحافظی کرده‌ایم، چندان زیاد نیست و ۴ نفر در کوچه و خیابان ما را می‌شناسند اما نسل دهه ۶۰ پرسپولیس فضا دور شده‌اند و مردم نشان دادند آنها را دوست دارند.

شما یکسری مشکلات با باشگاه پرسپولیس داشتی، چطور شد در تمرین پیشکسوتان باشگاه شرکت کردی؟

صمیمانه از علی پروین تشکر می‌کنم و خیلی‌ها به خاطر او در تمرینات پیشکسوتان شرکت کردند و اگر جز علی پروین کسی من را دعوت می‌کرد، نمی‌رفتم چون کسی را در باشگاه پرسپولیس نمی‌شناسم، جالب اینکه در تمرین آخر ما ۲ هزار نفر حضور داشتند و خیلی از هواداران قدیمی پرسپولیس هم آمده بودند و خیلی خوشحال شدم و خاطرات زیادی برایم زنده شد و با اینکه مصدوم بودم و نمی‌توانستم تمرین کننم اما در کنار زمین بودم در صورتی که در دوران اوج فوتبالم وقتی که مصدوم می‌شدم، سر تمرین نمی‌رفتم اما این فرصت را از دست ندادم.

مقابل میلان بازی می‌کنی یا نه؟

به خاطر مصدومیت نمی‌توانم مقابل میلان بازی کنم. زرینه هم خیلی زحمت کشید اما نشد. ان‌شاء‌الله آلودگی هوا باعثلغو بازی شود و این دیدار در تاریخ دیگری برگزار شود تا من هم بازی کنم.

این آرزو خودخواهانه نیست؟

هست اما باید خودخواه باشیم چون این اتفاقات خیلی سخت تکرار می‌شود. آخرین بار در سال ۸۶ مقابل راه‌آهن در ورزشگاه آزادی بازی کردم. ۶ سال از آن زمان گذشته و حیف است نباشم. این خودخواهی نیست، بلکه زیاده طلبی است چون دوست دارم یک بار دیگر در چمن ورزشگاه آزادی مقابل هواداران بازی کنم.

چند روز قبل گفتی خدا کند واقعا پیشکسوتان میلان بیاورند، هنوز هم چنین اعتقادی داری؟

الآن بحثاین بازی جدی شده و پیشکسوتان میلان می‌آیند و امیدوارم تیمی بیاید که حداقل ۶ ستاره در آن باشند. به هر حال این همه تبلیغ شده و تماشاگران به استادیوم می‌آیند که میلان را ببینند و توقع دارند چند ستاره سابق میلان هم باشند که حداقل شناخته شده باشند.

نتیجه این بازی چقدر مهم است؟

خیلی از این بچه‌هایی که در تمرینات پیشکسوتان شرکت کردند فقط و فقط دوست داشتند یک بار دیگر در زمین چمن یکدیگر را ببینند و خیلی‌ها به فکر بازی کردن نبودند و فقط دوست داشتند کنار هم باشند. تنها کسی که همیشه دنبال نتیجه بوده و هست علی پروین است، الآن هم پروین دنبال این نیست که پنج‌شنبه فقط یک بازی انجام شده و تمام شود و مطمئنا به بچه‌ها فشار می‌آورد که باید ببرید. ان‌شاءالله ستاره‌های میلان و ستاره‌های پروسپولیس بازی خوبی شود و در آینده هم از این بازی‌ها انجام شود، حالا حتما نباید بارسلونا و منچستریونایتد به ایران بیایند و می‌شوند با پیشکسوتان استقلال و سپاهان و تیم‌های دیگر بازی کرد تا این پیشکسوتان حس نکنند که فراموش شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز