خبرگزاری کار ایران

تمرین کردن کنار مجتبی محرمی افتخار است؛

هاشمی‌نسب: جلوی محرمی و محمدخانی جرأت ندارم حرفی از شماره ۸ بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۷

مهدی هاشمی‌نسب مدافع سابق پرسپولیس این روزها با انگیزه بسیار بالایی برای بازی مقابل میلان آماده می‌شود.

مهدی هاشمی‌نسب مدافع سابق پرسپولیس این روزها با انگیزه بسیار بالایی برای بازی مقابل میلان آماده می‌شود. برای او و نسل قبل از او باخت پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است و تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا در این بازی هم تیمش پیروز میدان شود.

حرف های او در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

حضور در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس چطور است؟

تمرینات که خیلی خوب است، به هر حال دور هم بودن و دیدن دوستان قدیمی خیلی خوب است هر چند بازی زیاد برای من مهم نیست، بلکه زنده شدن خاطرات بیشتر برای من ارزش دارد. در تمرینات هم ظاهرا همه چیز عالی است اما من از دل‌شان خبر ندارم که چه کسی مشکل دارد. هر چند بعید است کسی با کسی مشکل داشته باشد.

بچه‌های قدیمی پرسپولیس در این تمرینات چقدر انگیزه دارند؟

همه بازیکنانی که در تمرینات حاضر شده‌اند انگیزه خوب و بالایی دارند و حتی از زمان بازیگری‌شان هم انگیزه بیشتری دارند. الان سن‌ها بالا رفته و یک مدت از هم دور بودند، اما اینها خاطراتی دارند و دوران طلایی پرسپولیس را رقم زده‌اند و با یک انگیزه بالایی آمده‌اند، اما افسوس که هم سن‌ها بالا رفته و هم کیلوهای اضافه اجازه نمی‌دهد مثل سابق کار کنند هر چند که همان غیرت و تعصب بخصوص در بین بازیکنان دهه ۶۰ وجود دارد.

حضور در کارگران و تمرین پرسپولیس برای خودت چطور بود؟

برای من که خوب بود. من خاطرات خوبی از کارگران و هواداران پرسپولیس دارم چون بهترین لحظات فوتبالی‌ام را با آنها گذراندم هرچند در تیم‌های دیگر هم خاطرات خوبی داشتم، اما این تمرینات تجدید خاطره‌ای شد و دوستان قدیمی را دیدم.

دیدار دوباره با علی پروین خوب بود؟

من در این چند ساله یک جاهایی با علی‌آقا روبرو شده بودم و همدیگر را دیده بودیم و رابطه ما خوب و حسنه بود و مشکلی نداشتیم و الآن هم علی‌آقا با یک برخورد خوب از ما استقبال کرد.

تمرین کردن کنار مجتبی محرمی با توجه به علاقه خاصی که به او داری، چه حسی داشت؟

باورتان نمی‌شود وقتی کنار مجتبی محرمی تمرین کردم، برگشتم به دهه ۶۰ و زمانی که از پای تلویزیون بازی‌های مجتبی محرمی را می‌دیدم. الآن هم همان حس را داشتم چون همیشه قلبا محرمی را دوست دارم و با همان حس و حال او را نگاه می‌کنم. تمرین کردن کنار مجتبی محرمی افتخاری است که این چند روزه داشته‌ام.

اگر قرار باشد تو و مجتبی محرمی مقابل میلان بازی کنید، شماره ۸ را چه کسی می‌پوشد؟

وقتی مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی و مرتضی کرمانی باشند، به خودم اصلا اجازه نمی‌دهم حرف پیراهن شماره ۸ را بزنم. اصلا چنین جرأتی ندارم که جلوی آنها حرف پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را بزنم.

اگر علی کریمی هم باشد چطور؟ باز هم حرف پیراهن شماره ۸ را نمی زنی؟

علی کریمی بعد از من پیراهن ۸ پرسپولیس را پوشید. کریمی بازیکنی بزرگ و قابل احترام است، اما چون من از او، حامد کاویانپور و علی انصاریان بزرگتر هستم، آنها هم حرمت پیشکسوت خودشان را نگه می‌دارند و با خنده و شوخی به زور یکی این پیراهن را می‌پوشد اما وقتی اسم مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی و مرتضی کرمانی می‌آید، من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

نتیجه بازی با پیشکسوتان میلان چقدر برای شما اهمیت دارد؟

خوشبختانه یا متأسفانه ۲ نسلی که در حال حاضر برای بازی با پیشکسوتان میلان تمرین می‌کنند و قرار است جلوی آنها بازی کنند، باخت را به هیچ‌وجه قبول نمی‌کنند. آنها با همین بدن‌های ناآماده هم تلاش خود را می‌کنند تا باخت پرسپولیس را نبینند. به هر حال در ورزشگاه آزادی و جلوی تماشاگران پرسپولیس این نسل حتی به فکر مساوی هم نیست و برای برد به زمین می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز