خبرگزاری کار ایران

پروین خبر داد:

حضور سید حسن خمینی در اردوی ستارگان پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۵

جا دارد از سیدحسین خمینی نوه امام راحل(ره) و همچنین علی اشراقی دیگر نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که وی نیز قول داده‌اند در تمرینات یا اردو حضور یابند تقدیر و تشکر نماییم.

سیدحسین خمینی نوه امام راحل(ره)، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرینات و اردوهای تیم ستارگان پرسپولیس حضور خواهند یافت.

به گزارش ایلنا، علی پروین با اعلام این خبر افزود: بازی پرسپولیس - میلان یکی از بازی های مهم و ماندگار تاریخ فوتبال ایران خواهد بود و قطعا هواداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از این بازی خواهند داشت. ما از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دعوت کرده‌ایم و آنها در تمرین روز یکشنبه ستارگان پرسپولیس شرکت خواهند کرد. همچنین مهمانان ویژه و خاص دیگری نیز در تمرین روز یکشنبه خواهیم داشت. همچنین در پی گفتگوهای انجام شده اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه حسین طلا و کوثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز در تمرینات روز سه‌شنبه پرسپولیس حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ستارگان پرسپولیس گفت: سید حسن خمینی نوه امام راحل(ره) به دعوت ما پاسخ مثبت داده و در اردوی روز چهارشنبه تیم ستارگان پرسپولیس که در هتل بر پا خواهد شد حضور یافته و با اعضای تیم ستارگان پرسپولیس دیدار و گفتگو خواهند کرد. جا دارد از سیدحسین خمینی نوه امام راحل(ره) و همچنین علی اشراقی دیگر نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که وی نیز قول داده‌اند در تمرینات یا اردو حضور یابند تقدیر و تشکر نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز