خبرگزاری کار ایران

دلم برای تمرین تنگ شده بود؛

حیدری: ‌ تا بازی با ملوان به آمادگی بدنی می‌‌رسم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۶۶

دوست دارم رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود او با هت‌تریکی که در بازی تیم‌ملی پرتغال انجام داد ثابت کرد می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود

مدافع ملی‌پوش استقلال گفت: خوشبختانه شرایط من خیلی بهتر شده و مشکلی از نظر مصدومیت ندارم.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری درخصوص حضور خود در تمرین تیم بعد از چند هفته غیبت اعلام کرد: خوشبختانه شرایطم خیلی بهتر شده و مشکلی از نظر مصدومیت ندارم و می‌توانم با انجام تمرینات بدنسازی به آمادگی مطلوب برسم.

حیدری در ادامه گفت: بعد از مدت‌ها در تمرین استقلال حاضر شدم و دلم برای حال و هوای تمرین و بچه‌های تیم تنگ شده بود. از کادرپزشکی استقلال و مربی بدنساز تیم‌ملی و کسانی که طی این مدت برای من زحمت کشیدند ممنونم و امیدوارم با رسیدن به شرایط مطلوب بتوانم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم.

حیدری درخصوص بازی با ملوان گفت: به هر حال ما شرایط سختی برای این دیدار داریم. ملی‌پوشان‌مان تازه به تیم اضافه می‌شوند و مصدومان‌مان هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند با همه این احوال استقلال همه هدفش در این دیدار کسب پیروزی است تا ان‌شاءا… با یک نتیجه خوب بتوانیم قهرمانی در نیم‌فصل را هم متعلق به خود کنیم.

وی در ادامه گفت: ان‌شاءا… تا بازی با ملوان به آمادگی بدنی می‌‌رسم تا در صورت صلاحدید کادرفنی بتوانم برای تیم به میدان بروم.

حیدری در ادامه درخصوص انتخاب بهترین بازیکن جهان اظهار داشت: من دوست دارم کریس رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود او با هت‌تریکی که در بازی تیم‌ملی پرتغال انجام داد ثابت کرد می‌تواند به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود و من امیدوارم این اتفاق بیفتد. همان‌طور که علاقه‌مند به رئال‌مادرید هستم از سبک بازی رونالدو هم خوشم می‌آید و امیدوارم این اتفاق بزرگ برای او رقم بخورد.

وی در پایان اعلام کرد: باید به جواد نکونام هم تبریک بگویم به عنوان نامزد مرد برتر سال آسیا انتخاب شده، امیدوارم جواد که شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد به حقش برسد. از اینکه عمران‌زاده هم جزو ۱۱ مرد برتر سال آسیا قرار گرفته خوشحالم و حتماً حنیف شایستگی‌ها و توانایی‌هایی داشته که بازی‌هایش از نگاه کارشناسانه مسئولان AFC پنهان نمانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز