خبرگزاری کار ایران

فیکس شدن کار ساده‌ای نیست؛

کبه: هیچ‌ مشکلی در استقلال ندارم / برای گلزنی آمده‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۸

تمرینات خود را با جدیت و پشتکار بیشتر می‌گذرانم تا بتوانم با کسب آمادگی بیشتر نظر کادرفنی استقلال را به سوی خود جلب کرده و برای این تیم به میدان بروم.

مهاجم جدید استقلال گفت: تمرینات استقلال فشرده است و با آن چیزی که من در داماش دیده بودم فرق دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، بوبکر کبه در خصوص شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه در استقلال هیچ‌ مشکلی ندارم. به این تیم آمدم تا هر چه در توان دارم را برای استقلال بگذارم. می‌دانم استقلال تیم بزرگی است و ستاره‌های زیادی دارد به همین دلیل تمرینات خود را با جدیت و پشتکار بیشتر می‌گذرانم تا بتوانم با کسب آمادگی بیشتر نظر کادرفنی استقلال را به سوی خود جلب کرده و برای این تیم به میدان بروم.

کبه در ادامه گفت: اولین روز حضورم در تمرین استقلال خیلی خوب و شیرین بود. توانستم در اولین تمرین برای استقلال ۲ گل بزنم و نشان بدهم برای گلزنی به استقلال آمده‌ام. برایم جالب بود تمرینات استقلال خیلی حرفه‌ای و پر فشار دنبال می‌شود و با آنچه من در تمرینات داماش دیده بودم خیلی متفاوت بود. در استقلال فیکس بازی کردن کار ساده‌ای نیست، اما من سعی می‌کنم یکی از بازیکنان آماده استقلال باشم و با نظر کادر فنی این تیم به میدان بروم. همه هدف من این است که در هر بازی استقلال صاحب موقعیت گلزنی شوم و به تیم جدیدم کمک کنم.

وی در پایان افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید. از این ‌رو من امیدوارم با این تیم بتوانم قهرمانی در لیگ را تجربه کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز