خبرگزاری کار ایران

مسلمان با غریبی معاوضه شد؛

رویانیان: هواداران نگران بودند / یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۵

هواداران پیگیر انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس بودند و با پیگیری هایی که انجام دادیم او به پرسپولیس پیوست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پیگیر انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس بودند و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم او به پرسپولیس پیوست.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان درباره نقل و انتقال بازیکنان بین باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: باشگاه ذوب‌آهن از مدت‌ها پیش درخواست جذب خانزاده را داده بود. ما با انتقال این مدافع ملی‌پوش و با استعداد موافق نبودیم پس از آن مذاکراتی انجام شد برای معاوضه محسن مسلمان و میلاد غریبی. ما به اصفهان رفتیم و میهمان باشگاه ذوب‌آهن و آذری بودیم. در آنجا مذاکرات انجام شد و توافقات ابتدایی به دست آمد. پس از آن در تهران با یکدیگر مذاکره کردیم و همه چیز نهایی شده بود اما خبرهایی منتشر می‌شد مبنی بر اینکه باشگاه‌های دیگر خواهان مسلمان شده‌اند و این کمی هواداران را نگران کرده بود اما ما مطمئن بودیم این انتقال انجام خواهد شد چراکه به قول و قراری که با باشگاه ذوب‌آهن و بازیکن داشتیم اطمینان کرده بودیم و این اطمینان با توجه به علاقه‌مندی مسلمان به پرسپولیس و خصوصیات آذری بی‌دلیل نبود.

وی ادامه داد: خانزاده مدافع ملی‌پوش ما در بحثمعاوضه بازیکنان نقشی نداشته و او بر اساس درخواست جداگانه به تیم فوتبال ذوب‌آهن منتقل شده، اما مسلمان و غریبی با یکدیگر معاوضه شده‌اند. خانزاده و غریبی دو سرمایه گرانقدر باشگاه پرسپولیس هستند که ما با انتقال قرضی آنها موافقت کرده ایم. غریبی در ذوب‌آهن فرصت بازی خواهند داشت و چون با ما قرارداد دارند پس از پایان فصل تحت قرارداد با پرسپولیس خواهند بود. همچنین خانزاده دیدگاه‌ها و نظراتی داشت که آذری با وی مفصل صحبت کردند و موافقت خود را با پیوستن قرضی به ذوب آهن اعلام داشت. به هر حال هواداران در طی یکی دو فصل اخیر همواره خواهان جذب مسلمان بودند و در این میان دایی در لیست نقل و انتقالات نیم فصل خود خواهان جذب این بازیکن توانمند شده بودند. ما خوشحالیم به خواسته سرمربی تیم عمل کردیم و هواداران هم بازیکنی که دوست داشتند به پرسپولیس بیاید را از این پس در تیم محبوب خود خواهند دید.

رویانیان درباره سایر نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در نیم فصل گفت: برخی باشگاه‌ها خواستار برخی بازیکنان ما شده‌اند که ما نظرات سرمربی تیم را در این باره و اینکه کدام بازیکنان را حفظ کنیم دریافت کرده‌ایم و بر اساس سیاست‌ها و خواسته‌های سرمربی تیم برای جذب بازیکنان اقدام خواهیم کرد. همچنین ما یک بازیکن دیگر نیز جذب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز