خبرگزاری کار ایران

سهمیه دیگر برای فوتبال ایران؛

پریا شهریاری عضو کمیته مسابقات غرب آسیا شد

کد خبر : ۱۲۱۴۴۱

وی رئیس دفتر دبیران‌کل فدراسیون علی اکبر دانشور، محمدرضا پهلوان، داریوش مصطفوی و مهدی محمدنبی از سال ۸۲ بوده است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی عضو کمیته مسابقات فدراسیون غرب آسیا شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا برای نخستین بار با پیشنهاد پریا شهریاری - رییس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون غرب آسیا ارائه شده بود و این مسابقات اردیبهشت ماه ۹۲ به میزبانی ایران و در جزیره قشم برگزار شد مسئولین فدراسیون غرب آسیا پس از برگزاری مسابقات با ارسال نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را جهت برگزاری این مسابقات اعلام کرده بودند و نظر به اینکه افراد زیادی و از کشورهای مختلف غرب آسیا جهت عضویت در این کمیته ​کاندیدا شده بودند و با توجه به شناختی که ازعملکرد شهریاری داشتند ​در جلسه ای که با حضور فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون و عضو کمیته بانوان غرب آسیا ​برگزار شد، وی به عضویت کمیته مسابقات بانوان غرب آسیا درآمد تا سهمیه ای دیگر برای ایران در ​فدراسیون فوتبال غرب آسیا بدست بیاید.

پریا شهریاری دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت ورزشی است که تسلط خوبی بر زبان انگلیسی دارد و از سال ۱۳۸۲ در فدراسیون فوتبال ایران حضور داشته است.

وی رئیس دفتر دبیران‌کل فدراسیون از سال ۱۳۸۲(علی اکبر دانشور، محمدرضا پهلوان، داریوش مصطفوی و مهدی محمدنبی) بوده و ۳ بار در دوره‌های مدیریت فیفا در کشورهای هند، مالدیو و نپال شرکت کرده است. پریا شهریاری در یکی از دوره‌های فیفا به عنوان مدرس برتر معرفی شد و البته وی در حال حاضر مدرس مدیریت فدراسیون فوتبال و اولین مدرس مدیریت فیفا در ایران است.

شهریاری پیش از تشکیل کمیته فنی و توسعه مسئول تهیه عملکرد و تقویم فدراسیون بود و در اصلاحات اساسنامه فدراسیون فوتبال هم نقش داشت. از سال ۸۷ هم رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی بانوان کشور شد و برای اولین بار در کشور رشته فوتبال ساحلی بانوان را راه اندازی کرد و از سال سال ۹۱ رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال شد.

در رقابت‌های فوتبال ساحلی غرب آسیا در تهران، رئیس کمیته برگزاری مسابقات بود و همانطور که گفته شد وی در حال حاضر عضو کمیته مسابقات غرب آسیاست.

شهریاری مدارکی هم مثل مدرک داوری فوتبال و فوتسال، مدرک مدیریت فیفا، مدرک داوری فوتبال ساحلی فیفا و سمپوزیوم فوتبال بانوان جهان در آلمان را دارد. همچنین در دوران مدیریت وی در دپارتمان فوتبال ساحلی افتخاراتی بدست آمده که می توان به کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی آسیا برای اولین بار، کسب مقام قهرمانی تورنمنت فوتبال ساحلی بلاروس، کسب مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی ۲۰۱۳ و حضور در جمع ۸ تیم برتر جهان برای اولین بار اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز