خبرگزاری کار ایران

صبای قم را ترک نمی‌کنم؛

عنایتی: مرفاوی نیم‌فصل سختی در پیش دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۲

با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام و قرار است مشکلات مالی حل شود، به همین دلیل در صبای‌قم می‌مانم اما دنبال رفع مشکلات مالی‌ام با باشگاه هم هستم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: در مورد تغییر و تحولات کادر فنی قرار نیست من نظر بدهم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: قرار نیست من در مورد تغییرات کادر فنی صبای قم نظر بدهم، اما فقط می‌توانم بگویم مدیران باشگاه در مورد تیم یکسری تصمیمات گرفته‌اند و ما به عنوان بازیکن باید کار خود را انجام دهیم. باید از محمد مایلی‌کهن به خاطر زحماتی که برای تیم و به خصوص شخص من در این مدت کشید تشکر کنم. حاج آقا بسیار نجیب و پاک است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد حضور مرفاوی در صبای‌قم گفت: به هر حال چند سالی با صمد مرفاوی در استقلال کار کرده‌ام و با هم بودیم. مرفاوی بازیکن بزرگی بوده و مربی بزرگی هم هست و امیدوارم کمک کند تا تیم ما از این شرایط خارج شود چون اگر تیم به باخت عادت کند، کار خیلی سخت می‌شود. مرفاوی نیم فصل بسیار سختی را پیش رو دارد چون تیم‌ها در نیم فصل دوم به سختی امتیاز می‌دهند و امیدوارم مرفاوی بتواند به تیم صبای‌قم کمک کند.

عنایتی در پایان در مورد احتمال جدایی‌اش از صبای‌قم گفت: من خیلی از پیشنهادات را اول فصل به خاطر شخص مدیرعامل باشگاه آقای کشوری‌فر رد کردم و در صبای قم ماندم. وضعیت باشگاه ما به لحاظ مالی خوب نیست و اگر صبا شرایط بهتری در جدول داشت، از این تیم جدا می شدم اما با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام و قرار است مشکلات مالی حل شود، به همین دلیل در صبای‌قم می‌مانم اما دنبال رفع مشکلات مالی‌ام با باشگاه هم هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز