خبرگزاری کار ایران

به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند؛

دایی: به دنبال جام قهرمانی هستیم / جلوتر از پیش‌بینی‌ها بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۳

ما حالا به دنبال کسب جام قهرمانی لیگ هستیم و به طور قطع در نیم فصل دوم بیش از این امتیاز را کسب خواهیم کرد و سعی می‌کنیم خیلی بهتر از این باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم فصل اول جلوتر از پیش بینی‌ها و برنامه‌ها حرکت کردیم و به طور قطع در نیم فصل دوم بهتر از این خواهیم شد و ما به دنبال جام قهرمانی هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد دایی افزود: در ابتدای فصل با توجه به اینکه پرسپولیس دو فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشته بود، فکر نمی‌کردیم در پایان نیم فصل در صدر جدول قرار بگیریم. البته برنامه علی دایی بر این اساس استوار بود که پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتوانیم در عین حالی که هواداران را خوشحال می‌کنیم و امید را به آنها و اعتماد به نفس را به تیم بر می‌گردانیم، در مکان‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: به قدری روی این برنامه متمرکز بودیم که خوشبختانه توانستیم در پایان نیم فصل اول، ۲۸ امتیاز بگیریم. البته به این صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل جام نمی‌دهند، پس نمی‌توانیم به آن دلخوش باشیم. ما حالا به دنبال کسب جام قهرمانی لیگ هستیم و به طور قطع در نیم فصل دوم بیش از این امتیاز را کسب خواهیم کرد و سعی می‌کنیم خیلی بهتر از این باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تیم در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: فعلا که نه کسی رفته و نه کسی آمده اما هر اتفاقی که بیفتد بر اساس نیازهای تیم و صلاحدید دایی خواهد بود. در حال حاضر ساختار دفاعی تیم شکل گرفته و برنامه ما تقویت خط جلو است.

دایی درباره اینکه کارشناسان، کار پرسپولیس در نیم فصل دوم را دشوارتر می‌دانند، گفت: صد در صد در آزادی شرابط بهتری داریم. بویژه که انتظار داریم هواداران زیادی بیایند اما تیمی که می‌خواهد مقام بیاورد باید چه در خانه و چه بیرون از خانه توان پیروزی را داشته باشد و این توانایی در پرسپولیس وجود دارد. ما در نیم فصل اول هم در اکثر بازی‌های خارج از آزادی که به پیروزی نرسیدیم از نظر فنی سرتر بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز