خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنم نیم فصل دوم بهتر شوم؛

کریمی: باید ۳ امتیاز بازی با تایلند را بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۲۸

در مورد مشکل سپاهان در نیم فصل اول کرانچار به لحاظ فنی بهتر از هر کسی می‌توانند صحبت کنند اما از نظر من بدشانس بودیم و نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان‌اصفهان گفت: در بازی‌های آخر نیم فصل اول یک مقدار شرایط ما سخت شد که نتیجه نگرفتیم.

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مجموع نیم فصل اول خوب بودیم، اما در بازی‌های آخر یک مقدار شرایط ما سخت شد و نتوانستیم نتیجه بگیریم. در نیم فصل دوم با تمام قوا وارد مسابقات می‌شویم و نتایج خوبی می‌گیریم. در مورد مشکل سپاهان در نیم فصل اول کرانچار به لحاظ فنی بهتر از هر کسی می‌توانند صحبت کنند اما از نظر من بدشانس بودیم و نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم.

وی افزود: در نیم فصل اول مصدومیت گریبان من را گرفت، اما در بازی‌های آخر در زمین بودم و نظر کی‌روش را جلب کردم و به تیم ملی دعوت شدم. خودم از عملکردم راضی بودم اما تلاش می‌کنم نیم فصل دوم خیلی بهتر شوم. با تمام قدرت بازی خواهم کرد تا آمار خیلی خوبی از خودم به جا بگذارم.

وی در مورد احتمال قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی خواهیم کرد و انشاء‌الله با حضور بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه می‌شوند، عملکرد بهتری خواهیم داشت تا جزو مدعیان باقی بمانیم. به نظرم فولاد خوزستان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی رقیبان اصلی ما برای قهرمانی هستند.

کریمی که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد در پایان در ارتباط با بازی تیم ملی مقابل تایلند گفت: به نظرم تایلند تیم خیلی خوبی است و در بازی مقابل چین در خانه حریف خیلی خوب کار کرد. امیدوارم با عملکرد خوب بچه‌ها دست پر از تایلند برگردیم. این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و باید ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و در صدر جدول باقی بمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز