خبرگزاری کار ایران

نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم؛

میثاقیان: بازیکنان مطرح ما با شرایط لیگ یک کنار می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۳

نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای این دیدار آمادگی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اعتقاد دارد برخی از بازیکنانش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول آمادگی لازم را نداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان با اشاره به بازی این هفته تیم خود در مقابل شهرداری یاسوج که فردا در این شهر برگزار می‌شود، گفت: تمام بازی‌های لیگ دسته اول دشوار است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای این دیدار آمادگی داریم.

وی افزود: با توجه به بازیکنان مطرحی که در ترکیب داریم بسیاری از تیم‌ها مقابل ما با انگیزه بالایی حاضر می‌شوند و این موضوع گاهی برای ما دردسرساز می‌شود، هر چند اعتقاد دارم در بازی گذشته هم می‌توانستیم پیروز مسابقه باشیم ولی بی دقتی بازیکنان ما باعثمحقق نشدن این امر شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: چند بازیکن تیم ما پیش از این در لیگ برتر حضور داشته‌اند و با شرایط بازی‌های لیگ دسته اول آشنایی ندارند، هماهنگی و آمادگی آنها در این مسابقات به زمان نیاز دارد که خوشبختانه این بازیکنان هم کم‌کم به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با پیروزی مقابل نماینده یاسوج جایگاه تیمش در جدول رده بندی بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز