خبرگزاری کار ایران

مشکل ما فقط کمبود بازیکن است؛

پورحیدری: بازی استقلال - تراکتورسازی فینال نیم فصل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۰

این بازی حساس است اما استقلال تیم کوچکی نیست و بازیکنان ما حرفه ای هستند و حساسیت این بازی مشکلی برای تیم ما به وجود نمی آورد و بچه ها با آرامش کار را دنبال می کنند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: برد مقابل سایپا تیم ما را به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داده است.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پیروزی برابر سایپا در کرج بچه های ما را به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داد و الان وضعیت بهتر شد تا از رقابت با سایر مدعیان عقب نمانند. بچه ها مقابل سایپا نشان دادند که با تمام کمبودها، تعصب و انگیزه بالایی دارند و سایپا را بردند و این برد خیلی به تیم کمک کرد. برای بازی با تراکتورسازی نکونام و تیموریان هم به تیم اضافه می شوند و شرایط بهتر خواهد شد.

وی افزود: بازی با تراکتورسازی خیلی سنگین است، چون هر ۲ تیم خوب و بزرگ هستند. تراکتورسازی هواداران خونگرم و پرشوری داد و کادر فنی خوبی هم این تیم را هدایت می‌کند اما دلیل نمی‌شود که بچه‌های ما برای نباختن و مساوی به میدان بروند. استقلال نیاز دارد که حتما ۳ امتیاز این بازی را بگیرد و بچه‌ها این توانایی را هم دارند. امیدوارم بازی خوبی شود چون مردم انتظار دارند بازی خوبی از این ۲ تیم خوب و پرطرفدار ببینند. این بازی حکم فینال را در تیم فصل دارد و این ۳ امتیاز کمک می کند استقلال در کورس بماند و نیم فصل دوم را بهتر ادامه بدهد.

پورحیدری در پایان گفت: این بازی حساس است اما استقلال تیم کوچکی نیست و بازیکنان ما حرفه ای هستند و حساسیت این بازی مشکلی برای تیم ما به وجود نمی آورد و بچه‌ها با آرامش کار را دنبال می‌کنند. مشکل ما فقط کمبود بازیکن است چون بیگ زاده، حیدری و قاضی در این بازی همراه تیم نیستند و همین مساله مشکل ساز است. بچه‌ها نشان داده‌اند که توانایی حضور در استقلال را دارند و می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند البته تراکتورسازی هم تیم خوبی دارد و مجیدی جلالی در این تیم خوب کار کرده و هواداران خونگرمی هم دارند و آنها هم شانس برد دارند چون برای قهرمانی می جنگند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز