خبرگزاری کار ایران

همین امسال باید به لیگ برتر صعود کنیم؛

سراج: صنعت‌نفت تیمی نیست که در لیگ یک ماندگار شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۵

فدراسیون فوتبال مدام برنامه بازی‌ها را عوض می‌کند و در هفته گذشته ۳ بار بازی ما جا به جا شد و نمی‌توانیم درست برنامه‌ریزی کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت‌آبادان گفت: وضعیت ما تا دو هفته پیش خوب نبود و شرایط سختی داشتیم اما برد مقابل گیتی‌پسند همه چیز را برای صنعت نفت عوض کرد.

بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: صنعت‌نفت آبادان تا دو هفته قبل شرایط خوبی نداشت اما برد مقابل گیتی‌پسند همه چیز را برای ما عوض کرد چون جدا از نتیجه بچه‌های ما خوب بازی کردند. مقابل سپاهان در جام حذفی هم خوب بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم. مهم بازی خوب تیم بود چون چندین سال بود که سپاهان را نبرده بودیم و یکی از بازی‌های خوب صنعت نفت بود. در حال حاضر هم تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم اما فدراسیون فوتبال مدام برنامه بازی‌ها را عوض می‌کند و در هفته گذشته ۳ بار بازی ما جا به جا شد و نمی‌توانیم درست برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: این هفته مقابل فولاد یزد بازی داریم که برای ما حکم فینال را دارد و انشاء الله اگر با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم، جزو تیم‌های مدعی خواهیم شد و در ادامه می‌توانیم بهتر و با انگیزه‌تر کار کنیم اما اگر نتیجه نگیریم تا حدودی قهرمانی نیم فصل اول را از دست داده‌ایم. فولاد یزد تیم بدی نیست و تقریبا مثل ما نتیجه گرفته و در زمین خودش دنبال ۳ امتیاز است اما تیم ما هم صنعت نفت آبادان است و با هر تیمی بازی کنیم باید دنبال ۳ امتیاز باشیم.

سراج در پایان گفت: ما فقط و فقط دنبال صعود به لیگ برتر هستیم چون صنعت نفت تیمی نیست که در لیگ یک ماندگار شود مقابل سپاهان نشان دادیم هم پتانسیل تماشاگر داریم و هم بازیکن و هم مربی خوبی داریم به همین دلیل باید امسال و خیلی سریع به لیگ برتر بیاییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز